افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

تعلیق پروازهای بین المللی به تل آویو – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 374601
تعلیق پروازهای بین المللی به تل آویو – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، بعد از با تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان، جنبش حزب الله حملات خود را به عمق اراضی اشغالی گسترش داده است. این موضوع نگرانی هایی را در مورد امنیت پنهان رژیم صهیونیستی در میان کشورهای غربی ایجاد می کند. بعد از داشته است در نتیجه شرکت […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، بعد از با تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان، جنبش حزب الله حملات خود را به عمق اراضی اشغالی گسترش داده است. این موضوع نگرانی هایی را در مورد امنیت پنهان رژیم صهیونیستی در میان کشورهای غربی ایجاد می کند. بعد از داشته است

در نتیجه شرکت انگلیسی راه های هواییبزرگترین شرکت هواپیمایی بریتانیا از تعلیق پروازهای خود به سرزمین های اشغالی به دلایل امنیتی خبر داد.

در بیانیه این شرکت هواپیمایی آمده است: ما تحولات خاورمیانه را رصد می کنیم و به دلیل تشدید تنش ها تصمیم گرفته ایم همه پروازهای خود را به مقصد و از مقصد لغو کنیم. همیشه آویو تا 26 سپتامبر تعلیق شود. همچنین به همین دلیل پروازها به لبنان همچنان متوقف خواهد شد.

بریتانیایی راه های هوایی این تنها شرکت هواپیمایی نیست که به فرودگاه بن پرواز می کند گورن تعلیق شده است. پیش از این شرکت های هواپیمایی بزرگ جهان از جمله شرکت آمریکایی دلتا و کشورهای بزرگ اروپایی از جمله آلمان و فرانسه پروازهای خود را به سرزمین های اشغالی متوقف کرده بودند.

همزمان، مقامات رژیم صهیونیستی از ترس حملات تلافی جویانه، حملات خود را به لبنان تشدید کردند. کنجکاو حزب الله، یک هفته از وضعیت قبلی شگفت انگیز همه سرزمین های اشغالی آن را اعلام کرده اند.

دانیال هاگریسخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله طی شبانه روز گذشته دست کم 300 موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.