افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

فریاد قاتلی که رقبای عشقی خود را کشت!

  • کد خبر : 374578
فریاد قاتلی که رقبای عشقی خود را کشت!

به گزارش مانیبان؛ بعدازظهر پانزدهم مردادماه، قاضی محسن افکی، بازپرس ویژه قتل تهران، خبری مبنی بر کشته شدن پسر جونی در جریان درگیری دریافت کرد. بنا به دستور قاضی جنایی تحقیقات آغاز و مشخص شد مقتول جوانی 18 ساله است که بر اثر تصادف عمدی و ضربه به سر جان خود را از دست داده […]


به گزارش مانیبان؛ بعدازظهر پانزدهم مردادماه، قاضی محسن افکی، بازپرس ویژه قتل تهران، خبری مبنی بر کشته شدن پسر جونی در جریان درگیری دریافت کرد. بنا به دستور قاضی جنایی تحقیقات آغاز و مشخص شد مقتول جوانی 18 ساله است که بر اثر تصادف عمدی و ضربه به سر جان خود را از دست داده است. اما این تصادف عمدی چگونه رخ داد؟

دوئل عاشقانه در پمپ بنزین

در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد مقتول شاهرخ است. مدتی بود که با دختری 17 ساله به نام پراستو آشنا شد و به او علاقه مند شد. این در حالی است که این دو نفر اخیراً با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند و پس از مشاجره عصبانی شدند. دختر 17 ساله پس از درگیری با شاهرخ با پسری به نام آراد که 21 ساله و در همسایگی او زندگی می کرد دوست شده بود. آن شب پرستو با آراد قرار گذاشته بود و سوار ماشینش شده بود تا با هم در خیابان های پایتخت بچرخند. اما در راه بنزین خودرو تمام شد و وارد پمپ بنزینی در شرق تهران شدند. از قضا شاهرخ (کشته شده) که با دوستش سوار موتور بود نیز برای پرکردن باک موتور وارد پمپ بنزین شد. در آنجا بود که شاهرخ ناگهان دختر مورد علاقه خود را سوار بر پراید مشکی رنگی که آراد رانده بود دید و به شدت عصبانی شد. او به سمت ماشین رفت و با سرنشینان آن درگیر شد. در این شرایط آراد سوار ماشین شد، پا روی پدال گاز گذاشت تا هر چه زودتر پمپ بنزین را ترک کند. شاهرخ برای توقف خودرو و جلوگیری از فرار آنها از صندوق عقب پراید آویزان شد و در این شرایط آراد به فرار ادامه داد. این در حالی بود که شاهرخ مدام فریاد می زد و از آراد می خواست ماشین را متوقف کند، اما سرعت ماشین هر لحظه بیشتر می شد و راننده با حرکات مارپیچی خطرناک به رانندگی ادامه می داد تا اینکه در نهایت دست شاهرخ شل شد و روی زمین افتاد. بر اثر این حادثه سر وی با میز برخورد کرد که در نهایت باعث مرگ وی شد.

با دریافت این اطلاعات دستور دستگیری راننده پراید صادر شد که بلافاصله پس از این حادثه به کلانتری رفت و در حالی که اشک می ریخت تسلیم شد. با دستگیری مرد جوان، تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.

ناله

آراد متهم به قتل است اما می گوید هرگز قصد جنایت نداشته و شب حادثه فقط می خواست از دست رقیب عشقی اش فرار کند. مصاحبه با او را بخوانید.

چه شد که به جرم قتل دستگیر شدی؟

باور کن قصد کشتن نداشتم. من برای جلوگیری از درگیری شدید از ترس فرار کردم اما شاهرخ خودش را روی صندوق عقب ماشینم انداخت. با این حال، فکر نمی کردم در نهایت به زمین بیفتم و بمیرم. نمیدونی چقدر احساس گناه و وحشت دارم.

آیا مقتول را می شناختید؟

او در همسایگی ما زندگی می کرد، اما نمی دانستم با دختر مورد علاقه من رابطه دارد. فکر می کنم ما آدم های بدشانسی هستیم چون آن شب بنزین تمام شد و وارد آن پمپ بنزین شدیم و همدیگر را دیدیم. اگر بنزین ماشین من یا موتورش تمام نمی شد قطعا با هم ملاقات نمی کردیم و این اتفاق نمی افتاد.

چرا بعد از پرتاب شاهرخ به زمین دویدی؟

من ترسیده بودم

به کجا فرار کردی؟

من و پرستو خیلی ترسیدیم. بردمش خونه و بعد رفتم پیش دایی. من با عمویم رابطه نزدیک دارم. رفتم باهاش ​​صحبت کنم و ازش بپرسم چیکار کنم تا آن زمان نمی دانستم شاهرخ در این حادثه جان خود را از دست داده است. عمویم از من خواست خودم را معرفی کنم و به کلانتری رفتم. آنجا بود که فهمیدم چقدر وحشتناک اتفاق افتاده است، حتی اگر قصد کشتن کسی را نداشتم. خیلی متاسفم


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.