افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

بازی Not pixel رسما شروع شده است!

  • کد خبر : 374415
بازی Not pixel رسما شروع شده است!

نه بازی پیکسل سومین پروژه NatCoin اعلام کرد که فاز بتا آن به پایان رسیده است و نسخه نهایی بالاخره خودش را نشان داد. NatPixel سومین پروژه توسعه دهندگان NatCoin پس از NatCoin و Last Dogs است. در حال حاضر این بازی به ربات NatCoin نیز اضافه شده است. به گزارش اسمارتک نیوز، NatPixel یک […]

نه بازی پیکسل سومین پروژه NatCoin اعلام کرد که فاز بتا آن به پایان رسیده است و نسخه نهایی بالاخره خودش را نشان داد. NatPixel سومین پروژه توسعه دهندگان NatCoin پس از NatCoin و Last Dogs است. در حال حاضر این بازی به ربات NatCoin نیز اضافه شده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، NatPixel یک اپلیکیشن مینی تلگرام است که ایده ای کاملا متفاوت با دیگر بازی های این روزها دارد. در این بازی کاربران با یک بوم مربع سفید سر و کار دارند و می توانند پیکسل به پیکسل آن را رنگ آمیزی کرده و طرح های مختلفی را ترسیم کنند.

به گفته سازندگان این بازی، تمامی پیکسل های قبلی کاربران در نسخه بتا بازیابی شده و به کاربران پاداش داده می شود.

فاز جدید ربات Not Pixel

بر اساس اطلاع دهید منتشر شده در کانال تلگرام Not Pixel، در فاز جدید این بازی، کاربران با یک بوم دیجیتال 1000 در 1000 پیکسل مواجه می شوند و می توانند در کنار هم یک شاهکار جمعی خلق کنند. بر اساس این اطلاعیه، مشارکت کاربران دارای ارزش واقعی و بر این اساس در قالب است توکن PX پاداش خواهد گرفت.

علاوه بر این، کاربران می توانند با شرکت در رویدادهای هفتگی، دعوت از دوستان، پیوستن به جوخه ها و استفاده از Boosts جوایز بیشتری دریافت کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

به یاد داشته باشید، حتی یک پیکسل می تواند کل تاریخچه بوم دیجیتال را تغییر دهد، درست مانند اثر پروانه.

در همین حال، کانال رسمی تلگرام KnotPixel از کاربران خواست که از استفاده از ربات ها و اسکریپت ها خودداری کنند و هیچ گونه پرچم یا درهم ریختگی بر روی بوم دیجیتال ایجاد نکنند.

از هیچ ربات یا اسکریپتی استفاده نکنید، پرچم نکشید یا بوم را به هم نریزید. به شما هشدار داده شده است، عواقب این اقدامات غیر قابل برگشت خواهد بود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-24 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.