افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

محاکمه فجیع ترین برادرکشی در برج فرشته تهران/ جسد دندانپزشک به حیوانات تحویل داده شد + عکس های بازسازی صحنه

  • کد خبر : 374409
محاکمه فجیع ترین برادرکشی در برج فرشته تهران/ جسد دندانپزشک به حیوانات تحویل داده شد + عکس های بازسازی صحنه

به گزارش رکنا، اواخر دی ماه 1401 زن جوانی به پلیس آگاهی رفت و از مفقود شدن همسرش به نام حمید که از پزشکان سرشناس بود خبر داد. با این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد و ماموران در اولین گام تحقیقات از ادامه اختلاف حمید با برادرش که او نیز پزشک معروفی به نام صبرا […]

به گزارش رکنا، اواخر دی ماه 1401 زن جوانی به پلیس آگاهی رفت و از مفقود شدن همسرش به نام حمید که از پزشکان سرشناس بود خبر داد.

با این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد و ماموران در اولین گام تحقیقات از ادامه اختلاف حمید با برادرش که او نیز پزشک معروفی به نام صبرا است، مطلع شدند.

اولین سرنخ

در بررسی ها مشخص شد که صابر اخیراً یک ساختمان سه طبقه در خیابان فرشته را به صورت عملی اجاره کرده است اما هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده است.

ماموران در تحقیقات از کارمند دفتر که جوانی به نام کامران بود، بازجویی کردند و او اعتراف کرد که به دستور صابر و با کمک او در جنایتی تکان دهنده حمید را کشته است. جسد آن را تکه تکه کردند و برشته کردند و به حیوانات دادند.

راز جنایی تکان دهنده

کامران 25 ساله دانشجوی یکی از واحدهای علوم پزشکی به تشریح این حادثه پرداخت و گفت: چندی پیش صابر ساختمانی را در خیابان فرشته اجاره کرد. او می دانست که برادرش قصد اجاره دفتر را دارد و به من گفت که خود را منشی یکی از دوستانش معرفی کنم و با او تماس بگیرم. به حمید گفتم دنبال ساختمانی برای درمانگاه کودکان هستم. به این بهانه به محض ورود صابر حمید را به سمت ساختمان خیابان فرشته کشاندیم. تفنگ ساچمه ای به او شلیک کرد و سپس به او بیهوشی تزریق کرد. سپس حمید را به ویلچر زنجیر کردیم و به اتاقی در طبقه سوم ساختمان منتقل کردیم.

وی ادامه داد: صابر می خواست از او امضا بگیرد. به همین دلیل حمید را 3 روز در همان موقعیت نگه داشتیم. او حدود 100 امضا، چک و استشهادنامه از او گرفت. بعد از 3 روز گفت باید بکشیمش. او رگ دست برادرش را برید و من رگ دست دیگرش را. سپس به رگ های پاهای او می رسیم. وقتی مطمئن شدیم که دیگر طبق نقشه قبلی نفس نمی کشد، جسد کم کم و سپس با چرخ گوشت بزرگی که در دفتر بود آن را آسیاب کردیم. قسمت هایی را کباب می کنیم و به عنوان خوراک دام در شهر توزیع می کنیم.

قتل

پس از اظهارات تکان دهنده این دانشجوی پزشکی، ماموران بقایای جسد را در میان اخگرهایی که روی پشت بام انباشته شده بود، پیدا کردند.

دکتر ترسناک را پیدا کنید

با اعترافات این مرد، پلیس صابر را در جزیره کیش در حالی که قصد خروج از کشور را داشت دستگیر کرد.

او گفت که قصد داشت به طور غیرقانونی وارد ترکیه شود و از آنجا به آلمان برود اما برف سنگین مانع از رفتن او به ترکیه شد و در جزیره کیش مخفی شد.

این پزشک معروف در اعترافات خود گفت: مدتی پیش تصمیم گرفته بود در انتخابات مجلس نامزد شود. برادرم به عنوان اسپانسر مقداری پول به من قرض داد، اما از آنجایی که من رد صلاحیت شدم، برای پرداخت بدهی ام با برادرم اختلاف پیدا کردم. چند سالی بود که با برادرم اختلاف مالی داشتیم و او با من قهر بود. به خاطر این. خیلی اذیتم کرد که با من قهر بود. پشت سر من چیزهایی گفته بود که خانواده ما باید به او حق بدهند. حمید را دوست داشتم و زمانی که به بیماری کرونا مبتلا شد، گوسفندی را برای او قربانی کردم. اما تا زمانی که دفتر فرشته را اجاره نکردم حتی نمی خواست جواب تلفنم را بدهد.

وی ادامه داد: او را برای صحبت به آنجا آوردم. در آن سه روزی که حمید در مطب بود هر چه خورد به او دادم. من به منشی نگفتم به برادرم آمپول بیهوشی بزن. روز سوم گفت هر دو رگ دست برادرم را بریده تا خون بگیرد. او خودش برادرم را کشت و قصد داشت جسد را از بین ببرد.

با اعترافات تکان دهنده صابر و منشی اش که هر دو متهم به شرکت در قتل اخذ مدرک قهری، جنایت علیه جسد و سرقت با قابلیت آسیب رساندن به آنها به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

در دادگاه

در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم موضع ویژه ای گرفت و از طرف پدر و مادر حمید در مورد پسر بزرگشان و همدستش حکم صادر کرد. انتقام گرفتن جستجو کرد

صابر با حضور در برابر قضات، اتهام جنایت را نپذیرفت و منشی خود را مقصر قتل دانست.

وی گفت: از کامران خواستم به بهانه افتتاح کلینیک دندانپزشکی با برادرم تماس بگیرد و او را به مطب برساند. وقتی حمید به آنجا رسید به محض دیدن من شوکه شد. اما کامران او را بیهوش کرد. او را روی ویلچر گذاشتیم. از من چک و سفته ای داشت و من هم می خواستم چک و سفته قبول کنم. یادداشت از او دفتر بود. روز شنبه به او گفتم که دیگر کاری با او ندارم و می تواند دفتر را ترک کند. حتی به برادرم پیشنهاد دادم که اگر می‌خواهد به مادرم اطلاع دهد او را دنبال کند. اما او گفت که تنها به خانه می رود. اما همان موقع کامران گفت به رگ برادرم اصابت کرده و او را کشته است. از ترس سکوت کردم و مجبور شدم با کامران برای تخریب جسد همکاری کنم. اتهام قتل

کامران با حضور در برابر قضات، حمید را عامل جنایت معرفی کرد. او به محض ورود با اسلحه به برادرش شلیک کرد و او را بیهوش کرد. سپس چک و سفته را از او گرفت و با ضربات چاقو به رگش زد. اما حالا به دروغ می گوید من قاتل برادرش هستم.

قضاوت در مورد چرخ گوشت پیرمردی که در دفتر بود از حمید پرسید. او پاسخ داد: چرخ گوشت را خریده بودم تا غذای مهمانی هایمان را آماده کنم.

در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد دادگاه شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.