افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

من این دربی را نمی بینم/شرایط بحرانی است خدای نکرده بازی مساوی شود!

  • کد خبر : 374368
من این دربی را نمی بینم/شرایط بحرانی است خدای نکرده بازی مساوی شود!

آفتاب نیوز: بار دیگر مهم ترین و حساس ترین دیدار باشگاه فوتبال ایران از راه می رسد. جلسه ای که توجه میلیون ها طرفدار را به خود جلب می کند. فردا صد و چهارمین دربی پایتخت برگزار می شود و نه تنها شرایط دو تیم قابل توجه است، بلکه کلیت فوتبال ما نیز قابل توجه […]

آفتاب نیوز:

بار دیگر مهم ترین و حساس ترین دیدار باشگاه فوتبال ایران از راه می رسد. جلسه ای که توجه میلیون ها طرفدار را به خود جلب می کند. فردا صد و چهارمین دربی پایتخت برگزار می شود و نه تنها شرایط دو تیم قابل توجه است، بلکه کلیت فوتبال ما نیز قابل توجه است.

لیگ برتر بیست و چهارم با مشکل کلی ورزشگاه ها آغاز شد و ادامه دارد و حالا دو تیم بزرگ پایتخت در یکی از معدود اتفاقات تاریخ خود در خارج از تهران و تنها با حضور 8 هزار هوادار به مصاف یکدیگر می روند. . . از طرفی در روزهای اخیر استقلالی ها با انواع و اقسام درگیری های هیئت مدیره و جواد نکونام مواجه بوده اند و حالا هواداران این تیم امیدوارند مشکلات اخیر تاثیر منفی بر کیفیت محبوبشان نداشته باشد. بازیکنان تیم در مقابل حریفان سنتی

در چنین شرایطی مهاجم سابق استقلال و ملی پوشان معتقد است که لیدرها در هر شرایطی می خواهند لیگ را حفظ کنند که اصلا صحت ندارد.
حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی تابناک با اشاره به برگزاری دربی 104 در ورزشگاه اراک اظهار داشت: وضعیت فعلی فوتبال ایران و عدم آمادگی استادیوم ها واقعا شرم آور است، در این شرایط باید دربی را می بستند. لیگ، مثل ترکیه و کره جنوبی که سال ها پیش یا ورزشگاه آماده نیست یا چمن وحشتناک است، اما متاسفانه در هر شرایطی فقط می خواهند بازی برگزار کنند.

در رابطه با این سوال که آیا قرار است اعضای تیم های استقلال و پرسپولیس در یک هتل مستقر شوند، اشکالی ندارد؟ او پاسخ داد: همه چیز در فوتبال ما معیوب است. شرایط فوتبال ما واقعا بحرانی است و خدای ناکرده این دربی مساوی شود، چون هر اتفاقی هم بیفتد آرام کردن هواداران تیم بازنده بسیار سخت است.

حسن روشن افزود: همه این هزینه ها در فوتبال رخ می دهد اما وضعیت ورزشگاه ها این گونه است. از طرفی شرایط برخی از جانبازان واقعاً خوب نیست و مسئولان گاهی فقط وعده می دهند. خدا را شکر پدرم آن را برای من گذاشت و من نیازی به آن ندارم، اما پیشکسوتی را می شناسم که یکی از بهترین فوتبالیست های ایران بود و الان نیمه های شب به فرودگاه می رود و مسافران را جابجا می کند. البته آقای دنیامالی قول داده اند که تغییراتی در ورزش و فوتبال رخ دهد، امیدوارم زنده باشیم تا آن را ببینیم.

این پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در آستانه دیدار مقابل رقیب سنتی گفت: پیش بینی نتیجه بسیار سخت است به خصوص اینکه این بار استقلال وضعیت خوبی ندارد و به دلیل همه درگیری ها و درگیری ها. از نظر مدیریت و کادرفنی، بازیکنان ممکن است متضرر شوند، آنها سرگردان هستند و تمرکز لازم را ندارند. در هر صورت امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که باعث خوشحالی و رضایت هواداران شود چون من و امثال من با هواداران زندگی می کنیم.

مهاجم سابق استقلال و تیم ملی در پایان صحبت هایش گفت: باور کنید دیروز متوجه شدم استقلال و پرسپولیس در این هفته با هم بازی می کنند. من این دربی را تماشا نمی کنم. وقتی کسی فوتبال، تنیس یا موسیقی و فیلم تماشا می کند، می خواهد از آن لذت ببرد. این فوتبال با این استادیوم ها و گروه های موسیقی زیاد آن چیزی نیست که من از تماشای آن لذت می برم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.