افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

یاد و خاطره شهدای بزرگ دفاع مقدس وظیفه همگان است

  • کد خبر : 374355
یاد و خاطره شهدای بزرگ دفاع مقدس وظیفه همگان است

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس، بازخوانی مکرر وصیت نامه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و مقابله با ظلم و ستم وظیفه تک تک ما و طبق دستورات است. مقام معظم رهبری بهترین زمان برای چنین بزرگداشتی در هفته دفاع مقدس است. به گزارش پایگاه […]

بازار؛ گروه راه ها و خانه ها: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس، بازخوانی مکرر وصیت نامه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و مقابله با ظلم و ستم وظیفه تک تک ما و طبق دستورات است. مقام معظم رهبری بهترین زمان برای چنین بزرگداشتی در هفته دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دفاع مقدس؛ بهترین و مناسب ترین زمان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و شنیدن پیام آنان است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) – 31/06/1401
دوران پرافتخار و پرافتخار دفاع مقدس؛ یادآور صبر و استقامت و رشادت مردان غیور و شیرزنان دلاوری است که با جان و دل برای اهتزاز افتخارآمیز پرچم جمهوری اسلامی ایران برای پاسداری از میهن و پاسداری از ارزش های والای ایرانی-اسلامی به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفت و نام شکوهمندی را بر زبان آورد. “ایران” با نثار جانشان برای همیشه آن را در سینه سنگی تاریخ حک کردند.
هفته دفاع مقدس؛ نماد عظمت، اقتدار، وحدت و همدلی ملت قهرمانی است که با استفاده از نیروی ایمان، توانمندی ها و امکانات ملی، دانش بومی، درایت و رشادت های ایران زمین، دست غارتگران و مستکبران کشورمان را کوتاه کرد. . سرزمین عزیز و شجاعت، مردانگی و شجاعت ایرانیان به جهانیان نشان داده شد.
اکنون زمان آن فرا رسیده است که سرود اتحاد، همبستگی و وفاق ملی را در گوش فرزندانمان زمزمه کنیم و آموزه های آنان را سرشار از اصول شجاعت و مردانگی، صبر، مقاومت، فداکاری و… کنیم.
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگ دفاع مقدس، بازخوانی مکرر وصیت نامه شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و مقابله با ظلم ستم وظیفه تک تک ما و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است. عالی ترین زمان برای چنین بزرگداشتی در هفته دفاع مقدس است. لذا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، ملت بزرگوار مسئلت دارم. . ایران اسلامی، همکاران محترم شبکه بانکی کشور و بویژه خانواده عزیز و بزرگوار. بانک مسکن سربلندی، سربلندی، اقتدار، پیشرفت و توسعه روزافزون کشور عزیزمان را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم.
سید عباس حسینی
مدیرعامل بانک مسکن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.