افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

نکونام: برای بازی فردا کاملا آماده هستیم

  • کد خبر : 374338
نکونام: برای بازی فردا کاملا آماده هستیم

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از شهرورد 104 استقلال – پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش گروه ورزشی صدا و سیما، مشروح صحبت های نکونام در نشست خبری پیش از شهریور 104 پایتخت به شرح زیر است: سرمربی استقلال درباره شهرورد 104 گفت: این بازی شرایط خاص خودش را […]

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از شهرورد 104 استقلال – پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی صدا و سیما، مشروح صحبت های نکونام در نشست خبری پیش از شهریور 104 پایتخت به شرح زیر است:

سرمربی استقلال درباره شهرورد 104 گفت:
این بازی شرایط خاص خودش را دارد. این بازی همیشه شرایط خاص خود را برای هواداران هر دو تیم دارد. تمرکز ما روی بازی فردا است و به تمرکز زیادی نیاز داریم. ما به یک ذهن آماده برای رسیدن به موفقیت نیاز داریم ان شاء الله.

نکونام درباره بازی در اراک گفت:
ما تنها تیمی هستیم که در زمین خودمان بازی نکرده ایم. ما همیشه از این شهر به آن شهر رفته ایم و بدترین شرایط را به این معنا داریم. دو بازی در قزوین، یک بازی در قائم شهر و یک بازی در اهواز انجام داده ایم. ما اصلا در لیگ برتر در تهران بازی نکردیم و تنها بازی را که در تهران انجام دادیم بردیم. ما دوست داشتیم بازی در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما متاسفانه نه تنها ورزشگاه خوبی نداریم، بلکه زمین تمرین خوبی هم نداریم. امیدواریم در آینده شرایط را بهتر کنیم.

سرمربی آبی ها درباره قضاوت این دیدار گفت:
صحبت هایی که پارسال انجام دادم برای مسابقات پارسال بود و همیشه قضاوت این دو را قبول داشتم و از صمیم قلب می گویم که آقای حیدری یکی از داوران خوب ما هستند. نگاه ما به سال گذشته نیست و صحبت ها مربوط به سال گذشته است، اگر به سال گذشته نگاه کنیم هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود. خود پیام حیدری هم در بازی اول ما قضاوت فوق العاده ای داشت و بعد از بازی از او تشکر کردم. این بحث ها در فوتبال عادی است. امیدوارم فردا آقای بیژن حیدری در زمین و آقای پیام حیدری در VAR بهترین قضاوت را داشته باشند که هر دو تیم بازی خوبی ارائه دهند و اشتباهاتی که مخصوصاً در بازی قبلی ما رخ داد دیگر تکرار نشود.

نکونام درباره ترکیب تیم برای بازی فردا افزود:
با هم تیمی هایم درباره ترکیب تیم تصمیم نهایی را خواهیم گرفت و فردا بعد از بازی درباره بازیکنانی که به میدان رفتند صحبت خواهیم کرد.

سرمربی استقلال درباره شرایط بازیکنان شهرورد 104 گفت:
فردا همه بازیکنانم را به جز روزبه چشمی خواهم داشت. متاسفانه چاسمی فردا به دلیل باگ ممنوع است. بقیه فردا آماده می شود. حریف هم قابل احترام است و سعی می کنیم از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم.
نکونام درباره تاثیر حواشی در بازی فردا گفت:
شرایط بازیکنان با شرایط تیم و باشگاه متفاوت است. بازیکن باید برای بازی آماده باشد و تمرکز خود را در تمام بازی ها حفظ کند. متأسفانه این هفته تیم ما اشتباه بزرگی کرد و چند باشگاه متضرر شدند اما برای بازی فردا کاملا آماده هستیم. تمرکز ما روی بازی است و توجه زیادی به این مسائل نداریم. وقتی مسابقه می دهیم، همه ما روی بازی تمرکز می کنیم.
­

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.