افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

من همیشه برادران حیدری را قبول داشتم.

  • کد خبر : 374303
من همیشه برادران حیدری را قبول داشتم.

آفتاب نیوز: تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر و در دربی 104 از ساعت 19 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: امیدوارم فردا با تمرکز برای کسب موفقیت تلاش […]

آفتاب نیوز:

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر و در دربی 104 از ساعت 19 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: امیدوارم فردا با تمرکز برای کسب موفقیت تلاش کنیم. ما تنها تیمی هستیم که در زمین خودمان بازی نکردیم.

و افزود: از شهری به شهر دیگر رفتیم و واقعیت این است که بدترین شرایط را داریم. ما اصلا در لیگ برتر در تهران بازی نکردیم و تنها بازی را که در تهران انجام دادیم بردیم. ما دوست داشتیم بازی در تهران باشد اما متاسفانه نه زمین خوبی داریم و نه ورزشگاه خوبی. امیدواریم در آینده وضعیت بهتر شود.

نکونام در واکنش به قضاوت برادران حیدری در داربی 104 مبنی بر اظهارات تند فصل گذشته خود علیه این دو برادر گفت: صحبت هایی که انجام دادم برای بازی های پارسال بود و همیشه قضاوت این دو را قبول داشتم و آنها یکی از آنها هستند. داوران خوب ما ما به سال گذشته نگاه نمی کنیم و در مورد سال گذشته صحبت می کنیم. خود پیام حیدری هم در اولین بازی ما قضاوت فوق العاده ای داشت و امیدوارم فردا بهترین قضاوت را داشته باشند تا هر دو تیم خوب بازی کنند و اشتباهات بازی قبل رخ ندهد. این مربوط به سال گذشته است.

نکونام ادامه داد: فردا به جز روزبه چشمی همه بازیکنانم را دارم. تیم مقابل قابل احترام است. ما بازی خود را انجام می دهیم و از نقاط ضعف حریف استفاده می کنیم.

سرمربی استقلال در پایان به سوالی مبنی بر تاثیر جناحین و نتایج این تیم بر عملکرد آبی پوشان در دربی 104 پاسخ داد: بازیکنان باید روی بازی تمرکز کنند. این هفته در باشگاه چالش داشتیم، اما فردا تمام حواسمان به بازی فردا است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.