افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

گاریدو: در دربی های بزرگ حضور داشته ام/ غیبت اورونوف مشکل بزرگی نیست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 374258
گاریدو: در دربی های بزرگ حضور داشته ام/ غیبت اورونوف مشکل بزرگی نیست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره دربی 104 صحبت کرد. خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال که فردا (چهارشنبه) در اراک برگزار می شود، اظهار داشت: دربی همیشه یک بازی ویژه است. این بازی بسیار مهم است. هم برای ما و هم برای هواداران. دو […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره دربی 104 صحبت کرد.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال که فردا (چهارشنبه) در اراک برگزار می شود، اظهار داشت: دربی همیشه یک بازی ویژه است. این بازی بسیار مهم است. هم برای ما و هم برای هواداران. دو تیم رقبای ورزشی بزرگی هستند و اشتیاق و علاقه زیادی به این دیدار وجود دارد. فشار زیادی هم هست. دربی معمولا یک مسابقه خاص و فشرده است. از یک طرف فشار در بازی و نحوه رقابت ما وجود دارد. از طرفی ذهن ما باید در زمین آزاد باشد تا بتوانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم. در این نوع بازی ها باید سعی کنیم تعادل ایجاد کنیم. این بدان معناست که ما باید صبور باشیم و فوتبال لازم برای پیروزی را بازی کنیم.

وی درباره مصدومیت پرسپولیس برای بازی فردا گفت: آرونوف در لیست نیست چون بهبودی کامل پیدا نکرده است. مصدومیت او چیز مهمی نیست، اما او 100 درصد آماده نیست در حالی که ایوب در لیست است.

گاریدو در خصوص برگزاری دربی در اراک و محدودیت حضور تماشاگران و عدم حضور بانوان گفت: من تازه وارد پرسپولیس شده ام اما هیجان مسابقه را با حضور تماشاگران خود می دانم. من دوست دارم این لحظات را زندگی کنم. ما هنوز نتوانسته ایم در زمین خودمان بازی کنیم. دوست دارم راه حلی برای این مشکل پیدا کنم و بتوانم در ورزشگاه خودمان و در میان هواداران زیادی به میدان بروم. در هر صورت ما در جایی بازی می کنیم که آنها می گویند، باید از کسانی که ما را پذیرفته اند نیز تشکر کنیم. باید قدردان مردم شهرستان ها باشیم که میزبان ما هستند. از یک طرف باید از استادیوم هایی که به ما خدمات می دهند تشکر کنیم و از طرف دیگر دوست داریم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و امیدوارم روزی بتوانیم این کار را انجام دهیم.

گاریدو درباره انتخاب شهر اراک برای میزبانی دربی و اینکه پرسپولیس در پنج سال اخیر بیشترین شکست را در ورزشگاه این شهر داشته است، گفت: در دربی های زیادی حضور داشتم و این فرصت را داشتم که تیم های بزرگی را مدیریت کنم و بتوانم برنده شوم. . این بازی مهم را در برخی از کشورهای جهان تجربه کنید. می دانم که این یک بازی خاص است و یک موضوع اجتماعی محسوب می شود. ما باید بتوانیم بین دو چیز در تیم تعادل ایجاد کنیم. با عشق و علاقه بازی کنید و مانند همه تماشاگرانی که داریم صبر داشته باشید، زیرا این برای شجاعت و آرامشی که در بازی نیاز داریم لازم است.

گاریدو در حین پاسخگویی به این موضوع با تماس تصویری دخترش مواجه شد و با خنده به این تماس پاسخ داد.

وی همچنین تصریح کرد: بازیکنان ما باید بدانند که چگونه با اشتیاق بازی را دنبال کنند و در عین حال فکری آزاد برای ارائه فوتبال خود داشته باشند. این بازی یک قسمت مربوط به فشار فوتبال و قسمت بعدی مربوط به فوتبال است و باید بین این دو موضوع تعادل ایجاد کنیم.

وی در پایان گفت: بدون شک به کاری که انجام می دهیم اعتماد داریم و در هر بازی که پیش رو داریم جلو می رویم. همیشه حریفی وجود دارد که ما به آن احترام می گذاریم. اکنون این موضوع وجود دارد که رقیب تیم خوبی است، بازیکنان خوبی دارد و سبک بسیار خاصی دارد که بدون شک مسابقه سختی خواهد بود. ما تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)