افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

SEC تایید کرده است که در مقابل کنگره شهادت خواهد داد

  • کد خبر : 374206
SEC تایید کرده است که در مقابل کنگره شهادت خواهد داد

گری جنسلر، رئیس SEC تایید کرده است که در این هفته در مقابل کنگره شهادت خواهد داد. این موضوع به دلیل اتخاذ سیاست های تهاجمی این موسسه در تنظیم قوانین بازار کریپتو، بحث های مختلفی را در میان معامله گران برانگیخته است. به گزارش اسمارتک نیوز، در 24 و 25 سپتامبر (3 و 4 مهر)SEC […]

گری جنسلر، رئیس SEC تایید کرده است که در این هفته در مقابل کنگره شهادت خواهد داد. این موضوع به دلیل اتخاذ سیاست های تهاجمی این موسسه در تنظیم قوانین بازار کریپتو، بحث های مختلفی را در میان معامله گران برانگیخته است.

به گزارش اسمارتک نیوز، در 24 و 25 سپتامبر (3 و 4 مهر)SEC در برابر کمیته بانکی سنا و کمیته خدمات مالی شهادت خواهد داد. با توجه به موضع سختگیرانه آژانس در مورد ارزهای دیجیتال، جامعه کریپتو انتظار دارد رویکرد آژانس را مورد بررسی قرار دهد.

رئیس SEC در مقابل کنگره شهادت می دهد

شهادت جنسلر در حالی است که رهبری گنسلر در SEC توسط احزاب مختلف سیاسی مورد انتقاد قرار گرفته است.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، انتظار می رود قانونگذاران ایالات متحده در مورد موضوعات چالش برانگیزی مانند رویکرد SEC به مقررات ارزهای دیجیتال و مدیریت پروژه های تقلبی مانند FTX و Terra، سؤالات سختی از جنسلر بپرسند.

اخیراً، مدیر ارشد حقوقی Coinbase از مواضع SEC در مورد امنیت دارایی‌های کریپتو انتقاد کرده است و ادعاهای این سازمان با واکنش‌های شدید جامعه کریپتو مواجه شده است.

به گفته ران هاموند، مدیر روابط دولتی انجمن بلاک چین، گری جنسلر با سوالاتی از طرفین روبرو خواهد شد. به گفته وی، این جلسات با جلسات قبلی کمی متفاوت خواهد بود. تفاوت این است که جنسلر این بار متحدان کمی دارد، زیرا بسیاری از رهبری او ناراضی هستند، به خصوص از رویکرد اخیر SEC به بازار ارزهای دیجیتال.

علاوه بر این، این اولین بار است که سایر کمیسیونرهای SEC همچنین در کنار جنسلر حضور خواهد داشت. این اتفاق نادری در چنین جلساتی است. در حالی که انتظار می رود رهبران دموکرات از سیاست های او دفاع کنند، جمهوری خواهان احتمالا نظرات او را به چالش می کشند.

برخی گمانه زنی ها حتی احتمال برکناری جنسلر از ریاست SEC را افزایش داده است. باید دید شهادت سایر اعضای کمیسیون چه تاثیری در این موضوع خواهد داشت.

موضع سختگیرانه SEC در مورد ارزهای دیجیتال با واکنش شدید مواجه شد

SEC تحت رهبری گری جنسلر همچنان با انتقاد شدید از سوی جامعه ارزهای دیجیتال و همچنین قانونگذاران مواجه است. برای مثال، تام ایمر، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان و پاتریک مک‌هنری، رئیس کمیته خدمات مالی اخیراً از آژانس به دلیل طبقه‌بندی ایردراپ‌های کریپتو به عنوان اوراق بهادار انتقاد کردند.

در نامه اخیر به رئیس SEC، قانونگذاران اعلام کردند که airdrops برای تمرکززدایی و توسعه بلاک چین مهم است. آنها این آژانس را متهم به ایجاد “محیط نظارتی خصمانه” و این موضوع توجه جامعه کریپتو را به خود جلب کرده است.

زمان برگزاری این جلسه نیز بحث هایی را در پی داشته است. رئیس SEC با شکست‌های قانونی متعددی مواجه شده است و دادگاه‌ها و کنگره شیوه‌های اجرایی آژانس را زیر سؤال برده‌اند. این بحث ها زمانی شدت گرفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری بعدی، گری جنسلر را برکنار خواهد کرد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-24 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.