افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

ماینرهای بیت کوین در روسیه زیرزمینی شدند

  • کد خبر : 374168
ماینرهای بیت کوین در روسیه زیرزمینی شدند

به گزارش بازار، جمهوری روسیه داغستان خواستار اتخاذ تدابیر سختگیرانه علیه ماینرهای ارزهای دیجیتال شد که به گفته مقامات محلی باعث قطع برق می شوند و برای فرار از قانون به فعالیت های مخفیانه متوسل شده اند. ماینرهای کریپتو در سال‌های اخیر در سرتاسر جهان مورد بررسی قرار گرفته‌اند، زیرا برای حل پازل‌های پیچیده با […]

به گزارش بازار، جمهوری روسیه داغستان خواستار اتخاذ تدابیر سختگیرانه علیه ماینرهای ارزهای دیجیتال شد که به گفته مقامات محلی باعث قطع برق می شوند و برای فرار از قانون به فعالیت های مخفیانه متوسل شده اند.

ماینرهای کریپتو در سال‌های اخیر در سرتاسر جهان مورد بررسی قرار گرفته‌اند، زیرا برای حل پازل‌های پیچیده با استفاده از سخت‌افزار تخصصی که ۲۴ ساعت شبانه‌روز کار می‌کنند و برق زیادی مصرف می‌کنند، به قدرت محاسباتی نیاز دارند.

پس از آتش سوزی در یک پست برق در پایتخت، که به دلیل افزایش مصرف برق توسط استخراج کنندگان بیت کوین رخ داد، عبدالمسلم عبدالمسلیموف، نخست وزیر داغستان گفت که مقامات باید توجه بیشتری به استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال داشته باشند. صاحبان سخت‌افزار استخراج ارز دیجیتال با روش‌های جدید قانون را دور می‌زنند و مزارع استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال ایجاد کرده‌اند.

دولت داغستان تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد محققان در حال بازرسی یک مرکز استخراج ارز دیجیتال در یک غار زیرزمینی موقت با ده‌ها فن برای خنک کردن رایانه‌ها هستند.

قانون ماینینگ ارزهای دیجیتال که توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امضا شده است، از اول نوامبر 2024 تحت شرایط خاصی اجرایی می شود.

بر اساس گزارش رویترز، یک رجیستری ویژه در وزارت دارایی برای شرکت هایی که در استخراج ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند، نگهداری می شود. افرادی که ارزهای دیجیتال استخراج می کنند باید اطلاعات خاصی را در اختیار تنظیم کننده مالی روسیه قرار دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.