افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

ناتینگهام ایر (Open) معرفی شد; طراحی فوق شنیداری و باتری با دوام طولانی

  • کد خبر : 374149
ناتینگهام ایر (Open) معرفی شد; طراحی فوق شنیداری و باتری با دوام طولانی

شرکت نوتینگ به تازگی محصول جدیدی به نام Nothing Ear (باز) معرفی کرده است که همانطور که از نامش پیداست اولین هدست بی سیم با طراحی باز از این برند است. این هدست با طراحی روی گوشی و قلاب هایی که دور گوش قرار می گیرد با سایر هدفون های بی سیم Notting متفاوت است […]

شرکت نوتینگ به تازگی محصول جدیدی به نام Nothing Ear (باز) معرفی کرده است که همانطور که از نامش پیداست اولین هدست بی سیم با طراحی باز از این برند است. این هدست با طراحی روی گوشی و قلاب هایی که دور گوش قرار می گیرد با سایر هدفون های بی سیم Notting متفاوت است اما مانند سایر محصولات این شرکت ظاهری نیمه شفاف و مدرن دارد که به امضای این برند تبدیل شده است. هدف اصلی در انتخاب این سبک طراحی، راحتی در استفاده طولانی مدت و دادن حس آگاهی به کاربران از محیط اطراف است. با دی جی همراه باشید.

طراحی منحصر به فرد و نوآوری های صوتی.

یکی از نکات اصلی در طراحی محصولات گره زنی همواره ظاهر خاص و جذاب آن ها بوده است و گره هوا (Open) نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هدست از سیستم تعادل سه نقطه ای استفاده می کند که با استفاده از قلاب های گوش سیلیکونی در گوش شما قرار می گیرد. همچنین طراحی این هدست به گونه ای است که بلندگوهای آن در خارج از گوش قرار گرفته اند. البته برای جلوگیری از نشت صدا و حفظ حریم خصوصی کاربران، Nutting از سیستمی نوآورانه به نام «Sound Seal System» استفاده کرده است که از بلندگوهای جهت دار برای جلوگیری از نشت صدا به محیط اطراف استفاده می کند.

مشخصات فنی و مقاومت در برابر گرد و غبار.

وزن هر یک از گوشی های Notting Air (Open) تنها 8.1 گرم است و این هدست به همراه قاب شارژ دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است که به معنای مقاومت در برابر شرایط مختلف محیطی است. این هدفون همچنین مجهز به درایورهای 14.2 میلی متری با پوشش تیتانیوم است که کیفیت صدای عالی و جزئیات دقیق را در اختیار کاربران قرار می دهد. اتصال Airbud از طریق بلوتوث نسخه 5.3 است و از جفت شدن همزمان با دو دستگاه پشتیبانی می کند.

ناتینگهام ایر (باز)

ویژگی های پیشرفته و تعاملات هوشمند

یکی از ویژگی های جذاب Notting Air (Open) قابلیت Clear Voice 3.0 است که با کمک میکروفون دوگانه کیفیت مکالمات تلفنی را بهبود می بخشد. علاوه بر این، این هدست دارای کنترل‌های فشاری است که به کاربر امکان پخش موسیقی، تنظیم صدا و مدیریت آسان تماس‌ها را می‌دهد. این کنترل ها به کاربر این امکان را می دهد تا بدون درآوردن گوشی از جیب، تمام عملکردهای مورد نیاز را کنترل کند.

ناتینگهام ایر (باز)

Nothing Air (Open) نیز با Nothing سازگار است یکی از ویژگی های جالب این هدست پشتیبانی از شبکه Find My است که به کاربر اجازه می دهد در صورت گم شدن هدست، مکان دقیق خود را پیدا کند. علاوه بر این، حالت تاخیر کم برای گیمرها و اتصال مستقیم به ChatGPT (فقط از طریق تلفن های Notting) از دیگر ویژگی های هوشمند Notting Air (Open) است.

ناتینگهام ایر (باز)

عمر باتری طولانی و شارژ سریع

یکی از ویژگی های برجسته Notting Air (Open) عمر باتری آن است. هر کدام از گوشی ها دارای باتری 64 میلی آمپر ساعتی هستند که به کاربران این محصول امکان استفاده مداوم به مدت 8 ساعت را می دهد. قاب شارژ این هدفون نیز دارای باتری 635 میلی آمپر ساعتی است که به لطف آن کاربران می توانند تا 30 ساعت پخش را تجربه کنند. شارژ هدفون از طریق درگاه USB-C انجام می شود و اگرچه این محصول شارژ بی سیم را در نظر نمی گیرد، اما سرعت شارژ بالای آن از طریق کابل USB-C می تواند این کمبود را جبران کند.

قیمت و تاریخ عرضه

Notting Air (Open) فقط در رنگ سفید عرضه می شود و قیمت آن 149 دلار، 149 یورو یا 129 پوند است. پیش فروش این محصول از طریق سایت Nothing.tech آغاز شده و فروش کلی آن نیز از اول مهرماه سال جاری (19 مهر) آغاز خواهد شد.

ناتینگهام ایر (باز)

خلاصه

Notting Air (Open) با ترکیب طراحی جذاب، ویژگی های هوشمند و عمر باتری طولانی می تواند انتخاب مناسبی برای کاربرانی باشد که به دنبال یک هدست بی سیم راحت با کیفیت صدای بالا هستند. همچنین این محصول با توجه به قیمت مناسب و ویژگی های متنوع خود می تواند توجه بسیاری از علاقه مندان به فناوری را به خود جلب کند. Nutting با تولید این هدفون نشان داده است که همچنان به طراحی و نوآوری توجه ویژه ای دارد و با ارائه اکوسیستمی از محصولات مختلف قصد دارد به نیازهای کاربری کاربران در طول روز پاسخ دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.