افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

جنگل و ساحل گیسوم; مکانی شگفت انگیز که در آن توده سبز با دریای آبی تلاقی می کند.

  • کد خبر : 374124
جنگل و ساحل گیسوم; مکانی شگفت انگیز که در آن توده سبز با دریای آبی تلاقی می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تا به حال کلمه گیسوم را شنیده اید؟ نظر شما در مورد آن چیست؟ آیا می دانستید گیسوم نام مکانی در شمال کشور است که جنگل زیبای آن به دریای آبی بیکران می رسد؟ آیا این مکان دیدنی را از نزدیک دیده اید؟ فقط در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تا به حال کلمه گیسوم را شنیده اید؟ نظر شما در مورد آن چیست؟ آیا می دانستید گیسوم نام مکانی در شمال کشور است که جنگل زیبای آن به دریای آبی بیکران می رسد؟ آیا این مکان دیدنی را از نزدیک دیده اید؟ فقط در چند سوال توضیح کلی در مورد گیسوم به شما دادیم. در زیر نکات بیشتری در مورد جنگل و ساحل گیسوم به شما می دهیم که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید!

موقعیت جغرافیایی جنگل و ساحل گیسوم.

برای دیدن جنگل و ساحل گیسوم باید به استان زیبای گیلان در 90 کیلومتری بزرگراه رشت – آستارا، 15 کیلومتری جنوب شهر تالش و روستای گیسوم بروید.

gisoom-4

جاذبه های جنگل و ساحل گیسوم.

وقتی به جنگل و ساحل گیسوم برسید، منظره ای را خواهید دید که شاید باورکردنی نباشد. مسیری در میان جنگل با درختان سرسبز بلند به ساحل و دریا منتهی می شود. تنوع گیاهان و جانوران این جنگل زیاد است و می توانید از زیبایی و آرامش آن لذت ببرید (البته اگر در فصل اوج سفر نیستید).

با عبور از این جاده جنگلی، ساحل شنی گیسوم با تمام امکانات جذاب گردشگری در انتظار شماست که می تواند سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزند.

gisoom-1

امکانات رفاهی جنگل و ساحل گیسوم.

جنگل و ساحل گیسوم مورد توجه بسیاری از افرادی است که به سفر می روند و از طبیعت لذت می برند و همین امر باعث شده خدمات و گردشگری خوبی را برای آن در نظر بگیرند. رستوران، بوفه، نانوایی، پارکینگ، سرویس بهداشتی، بازار و چشم انداز از جمله امکاناتی است که در این منطقه گردشگری به مسافران ارائه می شود.

جنگل گیسوم و امکانات تفریحی ساحلی.

علاوه بر امکانات رفاهی که نام بردیم، امکانات تفریحی جذابی مانند جت اسکی، پارالاکس، دوچرخه سواری، اسب سواری، قایق سواری و پاراگلایدر نیز وجود دارد و برای سرگرمی کودکان، پارک بادی و ترامپولین نیز در جنگل تعبیه شده است. ساحل از گیسوم که می‌توانید با هم از آن‌ها با دوستان یا خانواده خود استفاده کنید و لذت ببرید.

gisoom-2

علاوه بر کمپینگ در جنگل و ساحل گیسوم، اسب سواری در ساحل و جنگل، دوچرخه سواری در ساحل یا وسط جاده جنگلی یا پاراگلایدر بر فراز دریا، تجربه ای فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.

gisoom-7

مناظر اطراف جنگل گیسوم

قرار گرفتن جنگل و ساحل گیسوم در یکی از توریستی ترین نقاط ایران به شما امکان دسترسی به مکان های دیدنی گیلان را می دهد. در سفر به این منطقه می توانید از مکان های گردشگری شهر رشت مانند باغ محتشم، عمارت کلاه فرنگی، پارک ملت و آرامگاه دانایی علی دیدن کنید.

gisoom-9

همچنین مناطق طبیعی زیبا و جذابی مانند تالاب استیل، گردنه حیران، آبشار لاتون و آبشار ویسادار در نزدیکی منطقه گیسوم وجود دارد. همچنین جاده زیبای اسلم به خلخال در نزدیکی جنگل گیسوم قرار دارد و می توانید در سفر به این منطقه از این جاده عبور کرده و از مناظر فوق العاده آن لذت ببرید.

gisoom-10

بهترین زمان برای سفر به جنگل و ساحل گیسوم.

از آنجایی که برگ های درختان در فصل بهار شاداب و زیبا هستند و هوا خنک و مطبوع است و همچنین در تابستان می توان از ورزش های آبی و شنا در دریا لذت برد، بهترین زمان برای سفر به جنگل و ساحل La Gisum در فصول بهار و تابستان واقع شده است. اما جنگل در فصل پاییز نیز زیبایی های فوق العاده ای دارد که نباید از دست بدهید.

gisoom-8

اقامت در جنگل و ساحل گیسوم.

در اطراف جنگل و ساحل گیسوم اقامتگاه ها و هتل های مختلفی برای اقامت وجود دارد. می توانید با کمی جستجو این هتل ها را شناسایی کرده و گزینه مناسب برای اقامت خود را رزرو کنید. اما اگر علاقه مند هستید و وسایل لازم را دارید، کمپینگ در مکانی مناسب در جنگل یا ساحل دریا بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

gisoom-6

اگر به سفر و طبیعت گردی علاقه دارید، در اینجا می توانید در مورد روستاهای زیبای اطراف رامسر مطالعه کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.