افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

گلکسی اس 25 اولترا با نسل چهارم پردازنده اسنپدراگون 8 در Geekbench ظاهر شد

  • کد خبر : 374113
گلکسی اس 25 اولترا با نسل چهارم پردازنده اسنپدراگون 8 در Geekbench ظاهر شد

این روزها سامسونگ مشغول آماده سازی پرچمداران جدید خود و مهمتر از آن گلکسی اس 25 اولترا فوق العاده پریمیوم با طراحی جدید و حاشیه های باریک است که احتمالا از اتصال ماهواره ای نیز پشتیبانی می کند. به نظر می رسد برخلاف روال معمول، این گوشی رده بالا به صورت انحصاری با پردازنده نسل […]

این روزها سامسونگ مشغول آماده سازی پرچمداران جدید خود و مهمتر از آن گلکسی اس 25 اولترا فوق العاده پریمیوم با طراحی جدید و حاشیه های باریک است که احتمالا از اتصال ماهواره ای نیز پشتیبانی می کند. به نظر می رسد برخلاف روال معمول، این گوشی رده بالا به صورت انحصاری با پردازنده نسل چهارم اسنپدراگون 8 روانه بازار شود و این بار خبری از نسخه اگزینوس نباشد. تغییراتی که نشان دهنده تعهد سامسونگ به بهبود عملکرد و تجربه کاربری در پرچمدار جدیدش است.

به تازگی واحدی از گلکسی اس 25 اولترا در تست بنچمارک Geekbench مورد آزمایش قرار گرفت که نتایج آن اطلاعات مهمی در مورد قدرت پردازنده این گوشی به ما می دهد. طبق این بنچمارک، پردازنده گلکسی اس 25 اولترا دارای دو هسته با فرکانس 4.2 گیگاهرتز و شش هسته دیگر با فرکانس تا 2.9 گیگاهرتز است.

نتایج به‌دست‌آمده در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، تقریباً 30 درصد بهبود عملکرد را در مقایسه با گلکسی اس 24 اولترا با پردازنده کوالکام نشان می‌دهد. علاوه بر این، ساختار پردازنده جدید (2+6) که قبلاً در نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 4 دیده شده بود تأیید شده است.

شماره مدل SM-938U نشان می دهد که این نسخه در ایالات متحده به فروش می رسد. گلکسی اس 25 اولترا نیز با اندروید 15 و 12 گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شده است که جای تعجب نیست. اما نسخه های 16 گیگابایتی نیز قابل ارائه هستند. این مشخصات و عملکرد خوب آن، Galaxy S25 Ultra را به گزینه ای جذاب برای کاربرانی که به دنبال گوشی هوشمندی با ویژگی های پیشرفته هستند تبدیل کرده است.

در نهایت، سامسونگ با پردازنده Galaxy S25 Ultra و Snapdragon 8 Gen 4، به وضوح در تلاش است تا تجربه کاربر نهایی را بهبود بخشد و فاصله خود را با سایر رقبای اندرویدی افزایش دهد. این گوشی نه تنها از نظر طراحی جذاب است، بلکه با توجه به قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری خود می تواند به یکی از پرچمداران دست نیافتنی دنیای اندروید تبدیل شود. بر اساس این اطلاعات، علاقه مندان به فناوری قطعا باید منتظر عرضه این دستگاه باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.