افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

باشد که صدای مظلومان به گوش جهانیان برسد

  • کد خبر : 374065
باشد که صدای مظلومان به گوش جهانیان برسد

۰۳ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۴:۵۶:۲۰ نقد علی در اظهار نظر شفاهی خود: نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: امروز چشم مستضعفان به ام القرای جهان اسلام دوخته شده است. باید ندای مستضعفین را به جهانیان منتقل کرد. صهیونیست هرگز سلاح خود را زمین نمی گذارد. به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه […]


۰۳ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۱۴:۵۶:۲۰

نقد علی در اظهار نظر شفاهی خود:




نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: امروز چشم مستضعفان به ام القرای جهان اسلام دوخته شده است. باید ندای مستضعفین را به جهانیان منتقل کرد. صهیونیست هرگز سلاح خود را زمین نمی گذارد.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) شورای اسلامی شهر طی یادداشتی گفت: در قرآن کریم روش معمول صهیونیست ها جنگ افروزی و افساد فی الارض آمده است. امروز علاوه بر نسل کشی که در غزه، لبنان و شیعیان جنوب رخ داد، این سگ ها که زنجیر را شکستند، علاوه بر جنایات پیجر که عامل شهادت 500 نفر دیگر بود، 41 هزار نفر را نیز کشتند. حلقه.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز حاکمان جهان اسلام مرده اند و صدایی از آنها شنیده نمی شود. از رئیس جمهور می خواهیم با توجه به آخرین وصیت ولی فقیه در رساندن صدای مظلومان به گوش جهانیان، صدای مظلومان در مجامع عمومی جهان باشد. رئیس‌جمهور اعلام کند که ما پیرو امامی هستیم که ملی‌گرایی، اجرای اهداف اسلام در جهان و رفع فقر و گرسنگی را در سر داشت تا مبارزه با شرک و کفر انجام شود و تا زمانی که مبارزه است ما نیز هستیم. مصمم به برافراشتن پرچم لا اله الا الله در قله های بلند هستیم، ریاست جمهوری یک مکتب امامیه است که حامی مردم مظلوم در دفاع از فلسطین و شیعیان جهان است، باید این موضوع را از تریبون های آمریکا مطرح کند. . ملل

نقدعلی ادامه داد: امروز چشم مستضعفان به ام القرای جهان اسلام دوخته شده است. باید ندای مستضعفین را به جهانیان منتقل کرد. صهیونیست هرگز سلاح خود را زمین نمی گذارد، ماهیت رژیم صهیونیستی جنایت است. از رئیس جمهور می خواهیم که به سخنرانی و سفر ریاست جمهوری رئیس جمهور شهید در سازمان ملل ادامه دهد و صدای مظلومان را به گوش جهانیان برساند.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.