افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

تکمیل زیرساخت های عمرانی در شهرهای صنعتی ضروری است

  • کد خبر : 374062
تکمیل زیرساخت های عمرانی در شهرهای صنعتی ضروری است

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان یزد، روح الله ابراهیمی در سفر به استان یزد ضمن بازدید از پروژه های زیربنایی شهرک های صنعتی میبد 2، یزدمهار، منطقه ویژه اقتصادی و خط انتقال آب به استان یزد منطقه صنعتی زارچ. ، تاکید کرد: صنعتگران و بازرگانانی که در […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان یزد، روح الله ابراهیمی در سفر به استان یزد ضمن بازدید از پروژه های زیربنایی شهرک های صنعتی میبد 2، یزدمهار، منطقه ویژه اقتصادی و خط انتقال آب به استان یزد منطقه صنعتی زارچ. ، تاکید کرد: صنعتگران و بازرگانانی که در شهرهای صنعتی سرمایه گذاری می کنند نگران تامین زیرساخت ها نباشند و این امر مستلزم کار و تلاش بیشتر نیروهای فنی میدانی در شرکت های تابعه است.

وی با تاکید بر تلاش برای تحقق شاخص های فنی در سال 1403 گفت: تجربه و برنامه ریزی در حوزه فنی در کنار هم برای تدوین برنامه هایی ضروری است که باید با رویکرد سازمان انجام شود.

ابراهیمی ضمن قدردانی از عملکرد مثبت شرکت شهرک های صنعتی یزد در حوزه فنی در سال های اخیر افزود: شرکت شهرک های صنعتی یزد به عنوان یکی از زیرمجموعه های موفق سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران توانسته عملکرد مثبتی داشته باشد. در عملیاتی سازی برنامه ها و شاخص ها. در پرونده خود ثبت کنید.

وی همچنین پیشرفت مهم احداث مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی یزد را برشمرد و اظهار داشت: در استانی مانند یزد که با کمبود منابع آبی مواجه است، تصفیه و استفاده از پساب هم در چرخه تولید است. و در زمینه فضای سبز می تواند بسیار مفید باشد. مهم این است که خوشبختانه این شرکت توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

باید گفت؛ بازدید از مدول دوم تصفیه خانه شهر صنعتی یزد و همچنین بازدید از یکی از واحدهای تولید هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی یزد از دیگر برنامه های سفر ابراهیمی به یزد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.