افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

مجتبی محرمی: پرسپولیس کامل بود/این مدل VAR مشکل دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 374038
مجتبی محرمی: پرسپولیس کامل بود/این مدل VAR مشکل دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس هفته به هفته پیشرفت می کند و مقابل الاهلی بی نقص بود اما VAR هفته به هفته یکسان است و ناقص کار می کند. مجتبی محرمی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از بازی متوجه می شویم در دربی چه اتفاقی می افتد. از مشکلات فنی این بازی بعد […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس هفته به هفته پیشرفت می کند و مقابل الاهلی بی نقص بود اما VAR هفته به هفته یکسان است و ناقص کار می کند.

مجتبی محرمی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از بازی متوجه می شویم در دربی چه اتفاقی می افتد. از مشکلات فنی این بازی بعد از برگزاری می توان صحبت کرد اما در مورد خود پرسپولیس همین الان می توان صحبت کرد. پرسپولیس تیم بسیار امیدوار کننده ای را به نمایش گذاشت. من وضعیت تیم را خوب می بینم.
وی ادامه داد: اعضای تیم اکنون هماهنگی بهتری دارند و این تازه آغاز راه است زیرا بازی به بازی در حال پیشرفت هستند. هفته های اول نمی توانستید انتظار زیادی داشته باشید زیرا خیلی چیزها تغییر کرده بود، اما اکنون وضعیت بهتر و بهتر می شود. مربیان و بازیکنان جدید آمده اند که به پیشرفت تیم کمک می کند.
محرمی خاطرنشان کرد: پرسپولیس به خصوص در این دو بازی اخیر متفاوت بود. در بازی مقابل الاهلی واقعا عالی بازی کردند. در پاسخ به سوال شما مشکل از کجا بود که نتیجه حاصل نشد، باید بگویم دلیل آن دروازه بان خوب رقیب و البته بدشانسی در برخی صحنه ها بود؟ امیدوارم روز چهارشنبه شاهد بازی خوبی باشیم و البته با برد پرسپولیس.
پیشکسوت معروف فوتبال کشورمان درباره بحث هایی که این روزها درباره عملکرد VAR و تاثیر آن بر تصمیمات داوری مسابقات در جریان است، گفت: نمی توان منکر اتفاقات شد. این اتفاق افتاد و همه آن را دیدند. عوامل موثر نیز ناقص بودن سیستم VAR را تایید می کنند. شاید آموزش خوب نبود. به هر حال بعد از چند هفته دیگر چیزی نمی توان گفت، مشکلی وجود دارد و باعث خطا شده است. مشکلی وجود داشت که باید حل می شد. چند روز قبل از دربی VAR در یک بازی به ضرر پرسپولیس خطا کرد و در بازی دیگر به سود استقلال خطا کرد. این دیگر مشکلی نیست، اگر هست باید بعد از چند هفته رفع می شد. دربی پارسال را با VAR دیدیم که باید از خطای داوری به ضرر پرسپولیس جلوگیری می شد اما اتفاقی نیفتاد و این به نفع استقلال بود. بازیکن حریف اخراج نشد و پنالتی پرسپولیس دیده نشد.
و افزود: به نظر من درست نیست که بگوییم VAR بهتر از نداشتن آن است. این کار باید به درستی انجام شود یا اصلا انجام نشود. دلیلش هم این است که اگر اعتماد مردم و تیم ها سلب شود به لیگ، داوری و مسابقات لطمه می زند. مشکل دیگر این است که گاهی اوقات بازی به شدت فریز می شود. همه حوصله شان سر می رود. بازی تغییر می کند. چند روز دیگر که هوا سرد می شود، بدن بازیکن با تمام این توقف ها گاهی برای چند دقیقه یخ می زند. همه این موارد باید اصلاح شود وگرنه خود سیستم مشکلات دیگری ایجاد می کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)