افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی: حمله زمینی اسرائیل بزرگترین آرزوی حزب الله است

  • کد خبر : 374010
سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی: حمله زمینی اسرائیل بزرگترین آرزوی حزب الله است

به گزارش خبرآنلاین ایسنا، سرتیپ ملنز سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رادیو رژیم صهیونیستی درباره تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی و در جبهه شمالی با لبنان ضمن هشدار زمینی گفت: ورود به لبنان، گفت: اسرائیل چند روز پیش تصمیم گرفت که با استفاده از زور و تشدید آن، نصرالله (دبیرکل […]

به گزارش خبرآنلاین ایسنا، سرتیپ ملنز سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رادیو رژیم صهیونیستی درباره تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی و در جبهه شمالی با لبنان ضمن هشدار زمینی گفت: ورود به لبنان، گفت: اسرائیل چند روز پیش تصمیم گرفت که با استفاده از زور و تشدید آن، نصرالله (دبیرکل حزب الله لبنان) را وادار کند که بگوید «بسه، از معادله ای که گفتم حداقل در آن شرکت خواهم کرد، انصراف دادم». -سنور (رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس)»، نصرالله که حزب خود را برای دفاع از حماس و السنوار تشکیل نداده است، اما از زمان اتخاذ چنین تصمیمی به طور کامل در آن مشارکت داشته است و نمی توان آن را از استفاده جدا کرد. از بیشتر می توانید.

این نظامی سابق صهیونیست تصریح کرد: من معتقد نیستم که جنگ سوم در لبنان رخ دهد، اما این جنگ اول محور مقاومت خواهد بود، ما به موضوع جنگ نزدیکتر هستیم، تلاش می کنیم باور کنیم که نصرالله بحث را مطرح کند. پرچم سفید، اما این از ویژگی ها و ویژگی های آن نیست، انتظار کابینه اسرائیل این است که اگر کمی نیرو را افزایش دهیم، کار به سرعت تمام شود، فکر می کنم یک اشتباه اساسی در این تفکر وجود دارد.

وی ادامه داد: به نظر من ورود به زمین بزرگترین آرزوی نصرالله است، در این شرایط ویژگی‌های بارز وی تقویت می‌شود، اینجا این سوال مطرح می‌شود که آیا کابینه اسرائیل زمانی که تصمیم به افزایش تنش در این درگیری گرفت، به این موضوع توجه کرد؟ اینکه جایگزین هایی که تعیین کردید همان هایی هستند که خواهید ساخت؟ ما هر روز داریم هیجان زده می شویم اما این طرحی است که 12 سال است در حال انجام است و هر روز شاهد مشکلاتی هستیم که انتظارش را نداشتیم و در مقطعی این مشکل تمام می شود و بعد از آن دوره تعلیق شروع می شود. . در تجربه جنوب، چیزهایی بدون فکر قبلی اتفاق افتاد.

امیر سرتیپ ملانیز در پایان گفت: در رسانه های دنیا به ما به عنوان کسانی دیده می شود که حمله های نامناسب انجام می دهند، اینجا احساس می کنم در گفتمان بین المللی اسرائیل شکستی رخ داده است و مطمئن نیستم که آن را ببینم. سخنرانان برای رویدادهای این هفته کافی است تا هفته را توصیف کنند و متفاوت صحبت کنند، در واقع با زمان کمتری از آنچه باید شروع کردیم.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.