افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک بار دیگر مختل شده است

  • کد خبر : 373995
تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک بار دیگر مختل شده است

به گزارش بازار، همانطور که پیش بینی ها حاکی از دومین طوفان بزرگ در خلیج مکزیک در دو هفته اخیر است، شرکت های تولیدکننده نفت در آمریکا روز دوشنبه (دوم مهر) در تلاش بودند تا کارکنان خود را از سکوهای واقع در خلیج مکزیک تخلیه کنند. ). مرکز ملی طوفان ایالات متحده اعلام کرد که […]

به گزارش بازار، همانطور که پیش بینی ها حاکی از دومین طوفان بزرگ در خلیج مکزیک در دو هفته اخیر است، شرکت های تولیدکننده نفت در آمریکا روز دوشنبه (دوم مهر) در تلاش بودند تا کارکنان خود را از سکوهای واقع در خلیج مکزیک تخلیه کنند. ).

مرکز ملی طوفان ایالات متحده اعلام کرد که انتظار می رود طوفان استوایی احتمالی در دریای کارائیب به سرعت به سمت خلیج مکزیک حرکت کند و احتمال تبدیل شدن به یک طوفان بزرگ در روز پنجشنبه با بادهای پایدار 115 مایل در ساعت (185 کیلومتر در ساعت) وجود دارد.

این طوفان که «هلن» نام دارد از نظر بزرگی و قدرت تخریب در رتبه سوم قرار دارد.

شرکت‌های نفتی BP انگلستان، شورون آمریکا، اکینور نروژ و شل انگلیس تخلیه کارگران خود را از سکوهای خود آغاز کرده‌اند و برخی از این شرکت‌ها نیز بخشی از تولید خود را متوقف کرده‌اند.

بریتیش پترولیوم تولید نفت و گاز در سکوهای Na Kika و Thunder Horse را متوقف کرد و تولید را در سکوهای Argos و Atlantis کاهش داد.

در بیانیه شرکت BP آمده است که کارکنان این چهار سکو در حال تخلیه هستند و کارکنان سکوی پنجم به نام «سگ دیوانه» نیز در حال تخلیه هستند.

شرکت آمریکایی شورون اعلام کرد که تخلیه تمامی کارکنان و توقف تولید در سکوهای فراساحلی «ایمان کور» و «پترونیوس» را آغاز کرده است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که کارکنان غیر ضروری در حال تخلیه از سکوهای Anchor، Bigfoot و Jack/Saint هستند. پلتفرم های “مالو” و “تاهیتی” تولید خود را در سطوح عادی حفظ می کنند.

براد راینهارت، هواشناس مرکز ملی طوفان، گفت: انتظار می‌رود این سامانه با عبور از خلیج مکزیک، اندازه آن افزایش یابد و سرعت رو به جلوی سریع آن با نزدیک شدن به ساحل، احتمالاً باعث نفوذ بیشتر بادهای قوی‌تر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.