افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

گندوز: مردم پرسپولیس را دوست دارند و امیدوارم خوشحالشان کنیم – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 373952
گندوز: مردم پرسپولیس را دوست دارند و امیدوارم خوشحالشان کنیم – خبر قرمز – پرسپولیس نیوز

دروازه بان الجزایری پرسپولیس می گوید؛ پرسپولیس از ابتدای فصل رشد کرده و ما به دنبال پیروزی در دربی هستیم. الکسی گاندوز در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره پیشرفت این تیم از ابتدای فصل، کیفیت لیگ ایران، مهار پنالتی ریاض محرز در آسیا و دربی پیش رو صحبت کرد. – ابتدا در […]

دروازه بان الجزایری پرسپولیس می گوید؛ پرسپولیس از ابتدای فصل رشد کرده و ما به دنبال پیروزی در دربی هستیم.

الکسی گاندوز در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره پیشرفت این تیم از ابتدای فصل، کیفیت لیگ ایران، مهار پنالتی ریاض محرز در آسیا و دربی پیش رو صحبت کرد.

– ابتدا در مورد عملکرد تیم در هفته های اول صحبت کنید.
فکر می کنم از ابتدای فصل عملکرد خوبی داشته ایم. ما در این فصل بازیکنان جدید زیادی داریم و طبیعتاً مدتی طول کشید تا همه را بشناسیم. متاسفانه در بازی اول به راحتی امتیاز از دست دادیم اما در کل فکر می کنم پیشرفت تیم رو به جلو بوده است.
– وضعیت لیگ و جو ورزشگاه ها را بعد از چند هفته حضور در فوتبال ایران چطور می بینید؟
همانطور که فکر می کردم لیگ ایران سخت و رقابتی است و جو ورزشگاه ها نیز پرشور و هیجان انگیز است. به خصوص برایم جالب است که در هر شهری که با پرسپولیس می رویم طرفداران زیادی داریم و همیشه از ما حمایت می کنند. مردم اینجا عاشق فوتبال و پرسپولیس هستند و من هم امیدوارم در این فصل آنقدر خوب کار کنیم که بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.
– بازی بعدی دربی بزرگ تهران است که برای هواداران بسیار مهم است.
بله، شنیده ام که دربی بازی مهمی در ایران و حتی آسیاست. هیچ تیمی کار آسانی ندارد، اما برای تیمی که می خواهد برنده شود، فرقی نمی کند با کدام حریف بازی کند. باید برای پیروزی به میدان برویم و مانند بازی های دیگر قدرت خود را نشان دهیم. خیلی دوست داشتم که این مسابقه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار شود. من تجربه بازی در مقابل جمعیت بزرگ در الجزایر را داشته ام و خوب بود که بازی فردا در یک استادیوم بزرگ برگزار شد تا هواداران بتوانند لذت بیشتری ببرند.
– مهار پنالتی هموطنتان ریاض محرز در لیگ برتر آسیا چه حسی داشت؟
خب این وظیفه هر دروازه بان است که از دروازه خود محافظت کند. همچنین در آن بازی دوست داشتیم با امتیاز زمین را ترک کنیم. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و حق باخت نداشتیم. خوشحالم که آن پنالتی را زدم، اما اگر می توانستیم با یک امتیاز از آن بازی بیرون بیاییم، خوشحالتر بودم.
– در دو بازی قبلی لیگ گلی نخوردید و توانستید دروازه خود را بسته نگه دارید، این موضوع چقدر می تواند در روند پایانی تیم موثر باشد؟
البته خوشحالم که گل نزدیم اما به اتفاقات فردی توجه نمی کنم و گل نزدن کار تیمی بود که با تلاش همه به دست آمد. من و بقیه بازیکنان در هر بازی سعی می کنیم از دروازه محافظت کنیم، اما پیروزی و کسب سه امتیاز مهم تر است تا بتوانیم در پایان فصل به هواداران خود شادی کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)