افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

Treasure Dao به بلاک چین ZKSync مهاجرت می کند

  • کد خبر : 373937
Treasure Dao به بلاک چین ZKSync مهاجرت می کند

Treasure DAO اعلام کرد که اکوسیستم بازی خود را از شبکه Arbitrum به ZKSync منتقل می کند. هدف از این تغییر استفاده از فناوری ZK Stack برای بهبود عملکرد کنسول بازی غیرمتمرکز Treasure است. 99.5 درصد جامعه با رای خود از این تصمیم حمایت کردند. این تصمیم نشان می دهد که Treasure راه حل لایه […]

Treasure DAO اعلام کرد که اکوسیستم بازی خود را از شبکه Arbitrum به ZKSync منتقل می کند. هدف از این تغییر استفاده از فناوری ZK Stack برای بهبود عملکرد کنسول بازی غیرمتمرکز Treasure است. 99.5 درصد جامعه با رای خود از این تصمیم حمایت کردند. این تصمیم نشان می دهد که Treasure راه حل لایه 2 را با استفاده از ZK Stack پیاده سازی خواهد کرد.

به گزارش اسمارتک نیوز، یک شبکه آزمایشی جدید به نام توپاز در حال راه اندازی است و شبکه اصلی تا 1.5 تا 2 ماه آینده در دسترس خواهد بود. تبادل توکن بین Treasure و بنیاد ZKsync در روزهای آینده انجام خواهد شد.

Treasure از Arbitrum به ZKSync مهاجرت می کند

روز دوشنبه، Treasure (MAGIC) اعلام کرد که با اکثریت قاطع رای به انتقال اکوسیستم بازی خود از بلاک چین Arbitrum به ZKsync داده است.

Account Treasure در پستی که در شبکه اجتماعی X منتشر شد، گفت:

Treasure اکوسیستم بازی خود را به Elastic Chain خواهد آورد. جامعه با اکثریت قاطع (99.5٪) به راه اندازی Treasure Layer 2 به عنوان بخشی از اکوسیستم ZKsync رای مثبت داد.

برای آشنایی با این اکوسیستم، می‌توانید گنج دائو چیست؟ را بخوانید

Treasure در بلاک چین Abitrum Orbit راه اندازی شد، اما با رای قاطع جامعه در مورد این پیشنهاد در اوایل ماه جاری، آنها تصمیم گرفتند از زنجیره Treasure به عنوان یک بلاک چین لایه 2 با استفاده از فناوری ZK Stack استفاده کنند. توسعه یافته توسط ZKsync.

وزارت خزانه داری داو روز دوشنبه اعلام کرد:

یک شبکه آزمایشی جدید به نام توپاز در حال راه اندازی است. بازیکنان می توانند شروع به کاوش و ساختن در آن محیط جدید کنند. مین نت قرار است طی 1.5 تا 2 ماه آینده راه اندازی شود.

تبادل توکن بین Treasure Dao و ZKSync در روزهای آینده انجام خواهد شد.

انتظار می رود که با عملیاتی شدن شبکه اصلی، محصولات اصلی Treasure با ZK Stack ادغام شوند. Treasure App Market، Magicswap و سیستم حساب جهانی Treasure Connect بر این اساس به روز خواهند شد.

Treasure Dao افزود که آنها کمک کرده اند تا بیش از 10 بازی روی این کنسول بازی وب 3 راه اندازی شوند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-24 14:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.