افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

ناپدید شدن کوهنورد تهرانی در دماوند/ درخواست کمک خانواده حسن صفری + عکس

  • کد خبر : 373932
ناپدید شدن کوهنورد تهرانی در دماوند/ درخواست کمک خانواده حسن صفری + عکس

به گزارش رکنا، محمدحسن صفری یکی از کوهنوردان گروه های مردمی باستانی کشورمان روز چهارشنبه بیست و هشتم شهریورماه به همراه بهنام موهدان به ارتفاعات قله دماوند از جبهه جنوبی صعود کرد اما پس از چند روز و با وجود پیگیری های انجام شده خبری از خانواده این کوهنورد نیست. بنا به تشخیص و اظهار […]

به گزارش رکنا، محمدحسن صفری یکی از کوهنوردان گروه های مردمی باستانی کشورمان روز چهارشنبه بیست و هشتم شهریورماه به همراه بهنام موهدان به ارتفاعات قله دماوند از جبهه جنوبی صعود کرد اما پس از چند روز و با وجود پیگیری های انجام شده خبری از خانواده این کوهنورد نیست.

بنا به تشخیص و اظهار خانواده روز چهارشنبه 28/06/1403 از تهران به تنهایی به قله دماوند می روند و چهارشنبه شب در کمپ سوم استراحت می کنند و صبح پنجشنبه از جنوب صعود می کنند. روبرو می شوند و در مسیر با دو نفر حرکت می کنند و حوالی ساعت 13 به اتفاق این دو نفر به قله صعود می کنیم.

و در ساعت 13:15 با برخورد آنها با هوای مه آلود و فاصله بین او و دوستانش سعی می کند برگردد. فاصله ای که باعث شده تا امروز اثری از او باقی نماند.

به گفته خانواده این کوهنورد با اطلاع آمل پرونده تشکیل دادند اما تاکنون با اطلاع آمل کار جدی برای یافتن این کوهنورد و با وجود تشکیل پرونده با اطلاع آمل انجام نشده است. اقدامات امدادی از جمله نظارت انجام شده است. و آنتن های جهت یابی خط سیار این کوهنورد و هیچ گونه گشت زنی در منطقه انجام نشده است.

خانواده این کوهنورد با اشاره به اینکه فدراسیون کوهنوردی برای یافتن پدر وی همکاری نکرده است، خاطرنشان کرد: تنها کودکان کارگر هلال احمر با دست خود و بدون ابزار و وسایل مدرن در منطقه گشت می زنند که متاسفانه به دلیل کمبود تجهیزات مانند در حالی که با کوادکوپتر از منطقه فیلمبرداری کردیم، تاکنون اثری از پدرمان پیدا نشده است.

گفتنی است فردی که به همراه صفری، کوهنورد ارتفاعات دماوند مفقود شده، بهنام محدان پندار نام دارد و از سومین نفری که به همراه صفری و خانواده محدان به قله دماوند رفته است، نام و نشانی وجود ندارد. از دو نفر برای ارائه اطلاعات، تماس با آنها یا نیروهای امدادی درخواست کنید.

محمدحسن صفری 60 ساله قد متوسط، وزنی حدود 80 کیلو و رنگ پوست سبز دارد.

خانواده این کوهنورد پیشکسوت به کمک فدراسیون امیدوار است تشدید سازمان هلال احمر، گروه های امدادی و نهادهای مسئول هر چه سریعتر نسبت به جست و جو و یافتن این کوهنورد محبوب و مجرب اقدامات لازم را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.