افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

علی نهاوندی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شد

  • کد خبر : 373925
علی نهاوندی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شد

به گفته یک روزنامه نگار سیاسیو آیرین، صدور حکم حجت الاسلام محمدباقر قالیباف علی نهاوندی رئیس جدید مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی شهر منصوب شد. در حکم رئیس شورای اسلامی آمده است: تحقق اهداف بند اول و دوم سیاست های کلی نظام مقننه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و در تعامل با نمایندگان مجلس […]

به گفته یک روزنامه نگار سیاسیو آیرین، صدور حکم حجت الاسلام محمدباقر قالیباف علی نهاوندی رئیس جدید مرکز تحقیقات اسلامی شورای اسلامی شهر منصوب شد.

در حکم رئیس شورای اسلامی آمده است: تحقق اهداف بند اول و دوم سیاست های کلی نظام مقننه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و در تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقتضی است. شورا و استفاده حداکثری از ظرفیت علمی سمینارها و مراکز تحقیقاتی فقهی و اسلامی و با هماهنگی شورای سیاسی و تعامل با مرکز پژوهش های مجلس برای برنامه ریزی و اجرای پژوهش های بنیادی و توسعه ای.

اطلاع رسانی کند ایرنا، نهاوندی دارای مدرک سطح چهار حوزوی است و بیش از 25 سال است که در حوزه علمیه قم و حوزه مشهد در سطوح عالی رسالی، مکاسب، کفایه، بدایع، نهایه، لمعه، تفسیر، کلام اسلامی و خارج فقه تدریس کرده است. و اصول

وی علاوه بر تحصیلات حوزوی، دارای دکترای فلسفه و کلام اسلامی است و تاکنون در دانشگاه های معتبر کشور از جمله علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی مشهد، فردوسی مشهد، شهید مطهری مشهد، پژوهشکده امام خمینی، دانشگاه ادیان و مذاهب وی در دانشگاه های باقرالعلوم (ع)، صداوسیما، معارف و … تدریس کرده است.

مرکز پژوهش‌های اسلامی مجلس شورای اسلامی در سال 1390 با محوریت فقهی در قم تأسیس شد و به منظور حمایت از نظام قانونگذاری در چارچوب مأموریت خود، طرح‌ها و لوایح را بررسی و با حضور در کمیسیون‌های تخصصی و گزارش‌های کارشناسی پیشنهاد کارشناسی خود را ارائه کرد. … در اختیار قوه مقننه قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.