افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

طرح و طرح ژلیش به سبک مرمر/آبی خاکستری است که با این مدل بسیار جذاب است.

  • کد خبر : 373678
طرح و طرح ژلیش به سبک مرمر/آبی خاکستری است که با این مدل بسیار جذاب است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- وارد فصل جدیدی از خدا شدیم. پاییز سرشار از زیبایی است زیرا فصل لاله های لاله است. لباس‌ها، سویشرت‌ها و ژاکت‌های پایین با نیم بوت که می‌تواند استایل ما را جذاب‌تر از همیشه کند. اما در این میان طرح های لاک ناخن جایگاه خاص خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- وارد فصل جدیدی از خدا شدیم. پاییز سرشار از زیبایی است زیرا فصل لاله های لاله است. لباس‌ها، سویشرت‌ها و ژاکت‌های پایین با نیم بوت که می‌تواند استایل ما را جذاب‌تر از همیشه کند. اما در این میان طرح های لاک ناخن جایگاه خاص خود را دارند. خانم های زیادی هستند که از ناخن های خود مراقبت می کنند و حالا یا خودشان لاک را می زنند و می دانند چگونه این کار را انجام دهند یا به آرایشگاه مراجعه می کنند و از یک تکنسین ناخن این کار را انجام می دهند. کاشت ناخن و طراحی با ژل چیزی است که همه آن را نمی دانند، به خصوص اگر الگوی خاصی را برای ناخن های خود انتخاب کنید. از طرفی انتخاب طرح برای ناخن کار سختی است، زیرا امروزه ناخن‌کارها آنقدر ماهر شده‌اند که هر طرحی را که به آن‌ها بدهید، میخ می‌کشند و اینجاست که خانم‌ها تصمیم می‌گیرند چه کاری زیباتر انجام دهند. تا به حال در قسمت لاک ناخن طرح ها و چاپ های زیادی با انواع رنگ ها داشتیم اما این بار رنگ دوست داشتنی سیندرلا یعنی رنگ آبی را انتخاب کردیم. ناخن هایی با طرح های مرمر آبی زیبایی چشمگیر و منحصر به فردی به دستان شما می بخشد. پس اگر خواهان تنوعی زیبا و شیک هستید، حتما این مقاله را دنبال کنید.

طراحی ناخن به سبک مرمر با رنگ آبی سیندرلا.

طراحی زیبای ناخن مرمر آبی در واقع یکی از محبوب ترین سبک های آرایش ناخن است که جلوه ای منحصر به فرد و زیبا دارد. این مدل طراحی ناخن با الهام از الگوهای طبیعی سنگ مرمر، راه راه ها و خطوط نامنظم و زیبایی شبیه به مرمر ایجاد می کند و با ترکیب رنگ آبی سرد جلوه فوق العاده ای به دستان شما می دهد. این نوع طراحی برای آن دسته از خانم هایی که به دنبال زیبایی ساده اما چشمگیر هستند بسیار مناسب است و می تواند ایده جذابی باشد.

لاک ناخن مرمر آبی زیبا

طراحی خود را با قلم مو و این رنگ ها شروع کنید.

برای داشتن این استایل ابتدا باید پایه ای صاف روی ناخن داشته باشید. حال اینکه کدام رنگ را غالب و پایه در نظر بگیرید به سلیقه شما بستگی دارد. رنگ‌های ملایم و طیف‌های نور موجود در پس‌زمینه آبی می‌توانند به خوبی با طرح مرمر شما هماهنگ شوند. برای اجرای این طرح ابتدا یک پایه صاف و یکدست روی ناخن ها زده می شود. سپس می توانید آن خطوط ناهموار و مرمری را با استفاده از ابزارهای مخصوص یا قلم های بسیار نوک تیز روی ناخن های خود شکل دهید. البته به رنگ های دیگری نیاز دارید، بنابراین می توانید با انتخاب رنگ سفید یا آبی تیره تر، جلوه مرمری بیشتری به ناخن های خود بدهید.

لاک ناخن مرمر آبی زیبا

ویژگی ست شدن لاک ناخن مرمر آبی.

یکی از مهم ترین ویژگی های این سبک این است که خیلی راحت با هر مهمانی و محیطی تطبیق و ترکیب می شود. این طرح هم برای مراسم رسمی و هم در موقعیت های روزمره قابل استفاده است و بسیار زیبا به نظر می رسد. اگر می خواهید طراحی ساده و در عین حال رنگارنگی برای ناخن های خود داشته باشید، طرح مرمر را انتخاب کنید. این مدل آبی زیبا می تواند برای هر مناسبتی ایده آل باشد.

لاک ناخن مرمر آبی زیبا

طراحی خود را با تزئینات سفارشی کنید

علاوه بر تمام موارد ذکر شده، می توانید با استفاده از محصولات دیگر مانند لاک های مات، براق یا اکلیل و همچنین نگین های ریز و درشت جلوه منحصر به فرد تری به طرح لاک مرمر خود ببخشید. برخی از زنان ممکن است ترجیح دهند با استفاده از تعدادی لوازم جانبی مانند برچسب های تزئینی کوچک یا جواهرات، طرح مرمر آبی خود را تغییر داده و شخصی سازی کنند. این چیزهای کوچک می توانند ناخن های شما را آنطور که می خواهید نشان دهند.

لاک ناخن مرمر آبی زیبا

لاک ناخن مرمر آبی زیبا

طولانی ترین و ماندگارترین روش لاک ناخن

در نهایت، برای ماندگاری بیشتر این استایل نسبت به لاک ناخن، بهتر است از تاپ کت ها یا لایه محافظ استفاده کنید. علاوه بر این، این لایه می تواند درخشندگی خاصی به ناخن ها بدهد، از آسیب فیزیکی جلوگیری کند و لاک را سالم تر نگه دارد. فراموش نکنید که از مواد شیمیایی کمتری استفاده کنید و برای مراقبت بهتر از دستکش استفاده کنید.

لاک ناخن مرمر آبی زیبا

طرح لاک ناخن مرمر آبی زیبا.

در آخر، بیایید بگوییم که طراحی ناخن مرمر آبی به دلیل زیبایی و سادگی همیشه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. این سبک و طرح نه تنها می تواند جلوه ای طبیعی و آرامش بخش داشته باشد، بلکه به راحتی با هر سبک و سلیقه ای قابل اجرا و سازگاری است.

لاک ناخن مرمر آبی زیبا

لاک ناخن مرمر آبی زیبا



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.