افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

درمان موهای سوخته بعد از دکلره / برای شمایی که به آخر خط رسیده اید و می خواهید موهای خود را بند بیاورید

  • کد خبر : 373659
درمان موهای سوخته بعد از دکلره / برای شمایی که به آخر خط رسیده اید و می خواهید موهای خود را بند بیاورید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- حتماً اصطلاح «مرا بکش و زیبام کن» را شنیده‌اید و افراد زیادی را در اطراف خود دیده‌اید که عملاً از این جمله پیروی می‌کنند و برای رسیدن به زیبایی مورد نظر خود یک سری سختی‌های فضایی را متحمل می‌شوند. می توان گفت زیبایی و نتیجه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- حتماً اصطلاح «مرا بکش و زیبام کن» را شنیده‌اید و افراد زیادی را در اطراف خود دیده‌اید که عملاً از این جمله پیروی می‌کنند و برای رسیدن به زیبایی مورد نظر خود یک سری سختی‌های فضایی را متحمل می‌شوند. می توان گفت زیبایی و نتیجه به دست آمده ارزشش را دارد، اما مواردی هم وجود دارد که اینطور نیست و ارزشش را ندارد، بنابراین قبل از انجام هر کار زیبایی باید همه جوانب را سنجید. بعد برو امتحانش کن مثلا اگه میخوای کاشت ابرو انجام بدی ببین چه سختی هایی داره و اگر قبول نکردی سختی های مربوطه رو تحمل کنی دنبال روش های جایگزین مثل رشد سریع ابرو تو خونه باش. و با روش های طبیعی مشکلی وجود ندارد.

پس ببینید راه های جایگزینی برای رسیدن به زیبایی وجود دارد و حتما نباید روی هیچ کدام کلیک کنید، مثلا اگر از عمل بینی می ترسید یا پولی برای آن ندارید و از طرف دیگر اندازه بینی شما روی سینه شما خیلی بزرگ است. شما می توانید با یادگیری کانتور بینی، این قسمت از صورت خود را کوچکتر از آنچه هست نشان دهید، یا می توانید موهای خود را با رنگ های طبیعی رنگ کنید، که اینطور نیست. به موهای شما آسیب می رساند، اما اگر به دنبال رنگ های شیک بودید، برای رسیدن به پایه مو و روشن شدن رنگ، باید از دکلره کردن استفاده کنید، اما می دانید که دکلره در بسیاری از موارد باعث آسیب و سوختن موهای شما می شود، به همین دلیل است که بسیاری از افراد. پس از این به دنبال راه هایی برای درمان موهای سوخته با سفید کننده هستید و در این مقاله می خواهیم شما را با برخی از این راه ها آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

برای درمان موهای سفید شده از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید

شامپو یکی از عناصری است که پس از دکلره کردن موها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و اگر می خواهید موهای خود را پس از دکلره کردن احیا کنید، شامپوهای بدون سولفات را انتخاب کنید که عبارت “Sulfate Free” روی آن نوشته شده است.

همچنین توجه داشته باشید که شامپوی شما باید دارای یک سری روغن های طبیعی یا عصاره های گیاهی تقویت کننده مو باشد تا نتیجه و اثربخشی بهتری داشته باشد، به عنوان مثال می توانید شامپوی مخصوص مو را با پایه آب و بدون سولفات انتخاب کنید. موهای رنگ شده را با کراواتی کوتاه کنید که بدون سولفات باشد و بتواند موهای شما را به بهترین شکل ممکن مرطوب کند و از موخوره و شکستگی جلوگیری کند.

درمان موهای سوخته بعد از دکلره.

موهای خود را با حرارت نشویید

مواقعی وجود دارد که برخی از کارهای ساده و کوچک می تواند نتیجه شگفت انگیزی داشته باشد، به طوری که نمی توانید باور کنید که چگونه چنین چیزی ممکن است، مثلا در درمان سوختگی مو پس از دکلره کردن، یکی از کارهای ساده و بسیار مهم است. . این است: از شستن موها با آب داغ خودداری کنید، زیرا آب داغ آسیب بیشتری به موهای شما وارد می کند، پس بهتر است برای شستن موها از آب گرم استفاده کنید و قبل از بیرون آمدن از حمام، می توانید آب سرد بمالید. موهای خود را برای بستن کوتیکول. علاوه بر این، این کار تا حد زیادی از موخوره جلوگیری می کند و حتی ساقه مو را صاف می کند.

درمان موهای سوخته بعد از دکلره.

برای درمان موهای سوخته از ماسک مو غافل نشوید

بسیاری از خانم ها فکر می کنند اگر شامپوی خوبی داشته باشند کارشان تمام می شود، اما این تصور اشتباه است، در واقع بهترین و مهمترین محصولی که هر خانمی باید برای درمان موهای آسیب دیده خود استفاده کند ماسک مو است که یک سری از محصولات . ماسک های مو، برخی را می توانید در داخل حمام و برخی دیگر را در خارج از حمام استفاده کنید، هر دو باید برای بهترین و ابتدایی ترین مراقبت از موهای خود آماده و استفاده شوند.

درمان موهای سوخته بعد از دکلره.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.