افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

تلفات تک رقمی شبکه های توزیع برق در 3 استان

  • کد خبر : 373607
تلفات تک رقمی شبکه های توزیع برق در 3 استان

به گزارش بازار، طی جلسه ای با حضور مدیرعامل توانیر، برنامه های حیاتی شرکت های برق و توزیع برق منطقه ای باختر این منطقه نهایی و در برنامه زمان بندی شرکت ها برای عبور از پیک بار سال 1404 قرار گرفت. معاون هماهنگی توزیع نیروی برق در این جلسه با اعلام تک رقمی بودن تلفات […]

به گزارش بازار، طی جلسه ای با حضور مدیرعامل توانیر، برنامه های حیاتی شرکت های برق و توزیع برق منطقه ای باختر این منطقه نهایی و در برنامه زمان بندی شرکت ها برای عبور از پیک بار سال 1404 قرار گرفت.

معاون هماهنگی توزیع نیروی برق در این جلسه با اعلام تک رقمی بودن تلفات شبکه توزیع برق در استان های لرستان، همدان و مرکزی از عملکرد خوب شرکت های توزیع برق در بخش باختر تشکر کرد . وی گفت: تلفات شبکه توزیع برق در استان های لرستان 8.2 درصد، همدان به 9.4 درصد و مرکزی به 8.7 درصد رسید که نشان دهنده تحقق اهداف تعیین شده است.

محسن ذبیحی همچنین از تکمیل پروژه تبدیل سیم به کابل خودپایدار در شبکه توزیع برق استان لرستان خبر داد و پیشرفت این پروژه را در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان 53 درصد و در توزیع برق مرکزی 63 درصد عنوان کرد. . پیش بینی می شود بر اساس هدف به 80 درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به هدف گذاری برای کنترل پذیری 5000 پست توزیع عمومی در سطح این 3 استان، بر لزوم تمرکز بر کنترل پذیری پست های عمومی و مشترکین صنعتی خارج از شهرها و همچنین ارتقای طرح های کنترل پذیری در سطح شهرها تاکید کرد. صنایع بالای 2 مگاوات در شرکت های توزیع فوق الذکر.

در این جلسه، وضعیت پیشرفت پروژه های حیاتی برق منطقه ای غرب کشور توسط مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شبکه انتقال توانیر، بررسی گلوگاه های اساسی شبکه انتقال غرب توسط نماینده شرکت مدیریت شبکه برق ایران و روند اجرای ماده 4 قانون رفع موانع توسعه صنعت برق و ساختمان. نیروگاه های خودکفا توسط مدیر پروژه ساختمانی مورد حمایت صنایع تقاضای منطقه قرار گرفت. نیروگاه های صنایع معدنی توانیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.