افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

اندیشه معاصر: پیش بینی حسن روشن از دربی استقلال و پرسپولیس/ امیدوارم تاثیر منفی نداشته باشد!

  • کد خبر : 373596
اندیشه معاصر: پیش بینی حسن روشن از دربی استقلال و پرسپولیس/ امیدوارم تاثیر منفی نداشته باشد!

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرتجهیزات استقلال قبل از دربی مقابل نساجی مساوی بود تا شاگردان جواد نکونام شرایط چندان خوبی در جدول رده بندی لیگ نداشتند و حالا استقلالی ها در شهرورد این فرصت را دارند که شرایط را به نفع خود تغییر دهند اما چهره مطرح فوتبال ایران و استقلالی ها. […]

اطلاع رسانی کند پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصرتجهیزات استقلال قبل از دربی مقابل نساجی مساوی بود تا شاگردان جواد نکونام شرایط چندان خوبی در جدول رده بندی لیگ نداشتند و حالا استقلالی ها در شهرورد این فرصت را دارند که شرایط را به نفع خود تغییر دهند اما چهره مطرح فوتبال ایران و استقلالی ها. پیشکسوت می گوید با توجه به برگزاری دربی در ورزشگاه اراک شرایط دربی برای دو تیم متفاوت است.

گزیده ای از گفتگوی حسن روشن با ایرنا درباره تساوی آبی ها و نساجی ها و دربی پیش رو را می خوانید:

{کراوات استقلال در مقابل نساجی انتظار نمی رفت نساجی آنقدر خوب عمل کند و به نظرم روش بازی او خیلی خوب بود. استقلالی ها باید در این دیدار سبک بازی خود را تغییر می دادند.
{شرایط استقلال در جدول} در حالی که قرار است دربی پایتخت را پذیرایی کنیم، تیم ما در حاشیه است. متأسفانه دو سال است که باشگاه استقلال درگیر مسائل بین کادرفنی و مدیریت باشگاه بوده و هیچ وقت این موضوع حل نشده است. این تفاوت ها همیشه به جذب بازیکن مربوط می شود. امیدوارم این مشکلات حل شود چون استقلال شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد.
{دربی} یکی از مهم ترین دیدارهای استقلال همین دربی است که پیروزی در آن می تواند روحیه بازیکنان را چند برابر کند. شروع این دیدار از نظر فنی هرگز خوب نیست، اما یک گل زودهنگام می تواند شرایط را تغییر دهد. البته شرایط دربی با دربی های قبلی متفاوت است چون به جای ورزشگاه آزادی در اراک برگزار می شود که امیدوارم روی انگیزه بازیکنان تاثیر منفی نگذارد.

پایان/*

اندیشه معاصر در ایتا، روبیک، پیام رسان بله و تلگرام ادامه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.