افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

پزشکان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به لبنان را محکوم کردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 373461
پزشکان جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به لبنان را محکوم کردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای اطلاع رسانی دولت دومین اطلاعیه خود را در خصوص سفر رئیس جمهوری اسلامی برای حضور و سخنرانی در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک منتشر کرد و در آن توضیحاتی در خصوص برنامه ها ارائه کرد. برای روز اول سفر در این اطلاعیه آمده است: در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای اطلاع رسانی دولت دومین اطلاعیه خود را در خصوص سفر رئیس جمهوری اسلامی برای حضور و سخنرانی در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک منتشر کرد و در آن توضیحاتی در خصوص برنامه ها ارائه کرد. برای روز اول سفر

در این اطلاعیه آمده است: در پی حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در نیویورک برای شرکت و سخنرانی در هفتاد و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، برنامه های فشرده ایشان در محل اقامت رئیس جمهور آغاز شد. جمهوری. جمهوری ایران در ساعات اولیه روز به وقت نیویورک، دکتر مسعود مزیکیان برای رساندن پیام جمهوری اسلامی ایران که همان پیام است، با چند تن از مدیران ارشد رسانه های آمریکایی دیدار و گفتگو کرد. صلح، امنیت و توسعه برای همه مردم جهان، به رسانه ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران در این زمینه. این دیدار تأثیر مهمی در پوشش خبری سفر رئیس جمهور به نیویورک و شکستن انحصار رسانه های غربی برای تخریب چهره و مواضع کشور عزیزمان ایران داشت.

وی در ادامه برنامه ها و دیدارهای فشرده رئیس جمهوری اسلامی با این گروه دیدار و گفتگو کرد. سالمندان از جمله روسای جمهور و نخست وزیران سابق کشورهای عضو سازمان ملل متحد، در راستای دستیابی به صلح و امنیت پایدار برگزار شد، دکتر مزیکیان در این نشست تاکید کرد که ایران از هر اقدامی که موجب تقویت صلح و امنیت در منطقه و جهان شود، حمایت خواهد کرد. وی تاکید کرد: ادامه جنایات رژیم صهیونیستی می تواند باعث گسترش درگیری ها در منطقه شود.

بلافاصله پس از این دیدار رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی با آقای کارلوس میشل رئیس شورای اروپا که به عنوان مقام ارشد اتحادیه اروپا و نماینده کشورهای عضو این اتحادیه شناخته می شود، در دیدار و گفتگو درباره مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص صلح و امنیت در منطقه و جهان گفت و گو کرد.

ملاقات با خانم ویولا آمهریرئیس جمهور سوئیس در ادامه برنامه های فشرده ای که در محل اقامت رئیس جمهور مسعود مزیکیان برگزار شد و متعاقباً آقای اسکندر اشتوبرئیس جمهور فنلاند با رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد. قرار است اواخر امروز به وقت آمریکا دیداری با روسای جمهور چند کشور همسایه و همچنین سخنرانی در اجلاس سران پیمان آینده برگزار شود که گزارش آن در اطلاعیه های آتی شورای اطلاع رسانی دولت ارائه خواهد شد.

سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر مزیکیان به نیویورک در حالی که اتفاقاً تعداد زیادی از رهبران جهان خواهان اطلاع از مواضع دولت جدید ایران هستند و به همین دلیل است که دکتر برزکیان یکی از فعال ترین روسای جمهور کشورهای حاضر در سازمان ملل است و درخواست های زیادی برای ملاقات دارد. به همراه او به تیمی که رئیس جمهور را همراهی می کند فرستاده شده اند. همچنین در مقایسه با سایر روسای جمهور جمهوری اسلامی باید گفت که سفر اخیر دکتر مزیکیان یکی از فشرده ترین برنامه ها برای دیدارهای دیپلماتیک دوجانبه در کشور است.

با توجه به نقل قول نادرست منتسب به رئیس جمهور در مورد رژیم صهیونیستی، همچنین گزارش می دهد که هرگز چنین اظهاراتی از سوی رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی و اتفاقاً برخلاف آنچه گفته شد، آقای دکتر مزیکیان در دیدار با آمریکا مطرح نشده است. مدیران رسانه ها جنایات رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند. آنها رژیم غزه و تهاجم آن به لبنان را محکوم کردند و تاکید کردند که این جنایات با هیچ معیار بشردوستانه و بین المللی مطابقت ندارد و باید متوقف شود. رئیس جمهور نیز به صراحت بیان کرد که این جنایات از جمله کشتن شهید هانیه در تهران نیز بی پاسخ نخواهند ماند و این پاسخ در موعد مقرر اجرایی خواهد شد.

شورای اطلاع رسانی دولت از تمامی رسانه های کشور برای پوشش اخبار سفر رئیس جمهور تشکر می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.