افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

پزشکان به ایالات متحده برای دستیابی به توافق در نیویورک سیگنال می دهند

  • کد خبر : 373428
پزشکان به ایالات متحده برای دستیابی به توافق در نیویورک سیگنال می دهند

به گزارش Intiter به گزارش ایرنا، پزشکان در نیویورک اعلام کردند که ایران برای توافق هسته ای با آمریکا آماده است. مسعود مزیکیان که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده بود، صبح روز دوشنبه به وقت محلی در اولین بخش از برنامه سفر خود با […]








به گزارش Intiter به گزارش ایرنا، پزشکان در نیویورک اعلام کردند که ایران برای توافق هسته ای با آمریکا آماده است.

مسعود مزیکیان که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده بود، صبح روز دوشنبه به وقت محلی در اولین بخش از برنامه سفر خود با مدیران ارشد بیش از 40 رسانه آمریکایی دیدار کرد و به سوالات آنها به صراحت پاسخ داد. به وضوح

ایران برای همه ایرانیان است

رئیس جمهور در ابتدای این دیدار به تشریح رویکرد و دیدگاه دولت چهاردهم در قبال امور داخلی ایران، منطقه و جهان پرداخت و گفت: در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایران مهمترین برنامه من حل اختلافات داخلی است. ایجاد وحدت و انسجام در کشور و تاکید کردم که ایران مستقل از مسائل قومی، مذهبی و جناحی برای همه مردم ایران است و این رویکرد برای خوشبختی مردم ایران بود و من به عنوان رئیس جمهور جمهوری اسلامی انتخاب شدم. ایران.

ما به دنبال تعامل سازنده، سالم و عادلانه با همه کشورهای جهان هستیم.

مدیان توسعه تعاملات و گسترش روابط با کشورهای جهان بر اساس احترام متقابل را محور رویکرد دولت خود در سیاست خارجی عنوان کرد و افزود: تعامل با همسایگان را برای ایجاد چارچوب های مشخص با حفظ حریم خصوصی در اولویت قرار می دهیم. ، مرزها و امنیت کشورهای منطقه و تنظیم روابط مبتنی بر دوستی و مشارکت جمعی برای جلوگیری از ناامنی در منطقه.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال تعامل سازنده، سالم و برابر با همه کشورهای جهان است، تصریح کرد: تلاش می کنیم صلح و امنیت را جایگزین جنگ و خونریزی کنیم و جهانی بسازیم که مردم به جای کشتن یکدیگر، اساس عدالت، صلح، رفاه و امنیت برای زندگی مشترک.

دکتری همچنین با انتقاد از بازنمایی دروغین ایران توسط برخی رسانه های غربی خاطرنشان کرد: کشور و ملت ما دارای تمدن و فرهنگ کهن و غنی است و تصویری که برخی رسانه ها از کشورمان ارائه می دهند نادرست است. ما به هیچ وجه به دنبال جنگ و ناامنی در جهان نیستیم و به مجمع عمومی سازمان ملل آمده ایم تا پیام صلح و دوستی خود را به همه کشورها و ملت های جهان برسانیم.

ما به توافق برجام پایبند هستیم

دکتر در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال از سرگیری مذاکرات ایران و آمریکا اظهار داشت که قبلا با دولت آمریکا مذاکره کرده بودیم و به توافق رسیدیم. ما همه تعهدات خود در این توافقنامه را تایید و انجام می دهیم، اما این. این ترامپ بود که از برجام خارج شد و متأسفانه کشورهای دیگر به جای کمک به فعال سازی مجدد این توافق، به تعهدات خود عمل نکردند و روز به روز بر دایره تحریم ها علیه ایران افزوده شد.

ما آمادگی کامل برای بازگشت به تعهدات خود در توافق را داریم.

مدیکیان تصریح کرد: ما آمادگی کامل برای بازگشت به تعهدات خود در توافق را داریم، اما امکان ندارد آمریکا و کشورهای اروپایی حاضر به انجام تعهدات خود نباشند و در عوض از ما بخواهند به تعهدات خود بازگردیم.

قتل شهید هانیه قطعا بی پاسخ نخواهد ماند

پزشکان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تاخیر در پاسخگویی به اقدامات رژیم اسراییل ناشی از ناتوانی جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشتند: قتل شهید هنیه طبق تمام قوانین بین المللی محکوم است و قطعا محکوم نیست. خواهد بود. جمهوری اسلامی ایران در شرایطی که آمریکا و کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی حمایت می کردند، بدون پاسخ به حمله به کنسولگری ایران پاسخ داد و نشان داد که می تواند پاسخگوی جنایات این رژیم باشد، اما ما پاسخگوی جنایات این رژیم نیستیم. می خواهند بدون پاسخ رها شوند عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه است.

ما به هیچ وجه از جنگ روسیه علیه اوکراین حمایت نکرده و نخواهیم کرد.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین تصریح کرد: ما به هیچ وجه از جنگ روسیه علیه اوکراین حمایت نکرده و نخواهیم کرد. برای ما مرزها و حریم کشورها محترم است، نباید در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه سکوت کنیم و دیگران را متهم به تجاوز کنیم. ما خواهان صلح، ثبات، آرامش و امنیت در جهان هستیم و رویکرد ما در این زمینه صادقانه و بر اساس اعتقاداتمان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.