افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

پادشاه اردن درباره عواقب خطرناک حملات رژیم صهیونیستی به لبنان هشدار داد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 373386
پادشاه اردن درباره عواقب خطرناک حملات رژیم صهیونیستی به لبنان هشدار داد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنملک عبدالله در بیانیه دادگاه سلطنتی اردن در خصوص حملات وحشیانه امروز رژیم صهیونیستی حومه شهر و مناطق مختلف لبنان واکنش نشان دادند. بر اساس بیانیه کابینه سلطنتی اردن، پادشاه اردن در تماس تلفنی با نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت لبنان، بر حمایت مطلق این کشور از امنیت، […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنملک عبدالله در بیانیه دادگاه سلطنتی اردن در خصوص حملات وحشیانه امروز رژیم صهیونیستی حومه شهر و مناطق مختلف لبنان واکنش نشان دادند.

بر اساس بیانیه کابینه سلطنتی اردن، پادشاه اردن در تماس تلفنی با نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت لبنان، بر حمایت مطلق این کشور از امنیت، حاکمیت و ملیت لبنان در برابر تجاوزات اسرائیل به لبنان تاکید کرد. .

ملک عبدالله در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر لبنان نسبت به خطر تشدید تنش ها از سوی اسرائیل هشدار داد و بر ضرورت تلاش های بین المللی برای توقف تجاوزات مکرر این رژیم به لبنان و قبل از کشیده شدن منطقه به جنگ منطقه ای تاکید کرد.

پادشاه اردن تاکید کرد که توقف تشدید تنش در منطقه با توقف فوری جنگ در غزه آغاز می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنرانی خود از جامعه جهانی خواست از لبنان در این شرایط دشوار حمایت کند تا از غیرنظامیان بی گناه حمایت کند و اقدامات فوری و جدی برای پایان دادن به هرگونه تشدید تنش در منطقه اتخاذ کند.

قبلش هم حتما صفدیوزیر خارجه اردن در سخنانی با انتقاد از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان اعلام کرد که اسرائیل منطقه را به آستانه یک جنگ تمام عیار می رساند. زیرا جامعه بین المللی نتوانسته از قوانین و ارزش های خود دفاع کند.

مطمئن صفدی وی تاکید کرد که ما از شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم که اقدامات فوری برای جلوگیری از حملات اسرائیل و حمایت از منطقه در برابر پیامدهای فاجعه بار این حملات اتخاذ کند.

در همین رابطه هزاران شهروند اردنی بامداد امروز در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کردند و در حمایت از لبنان شعار سر دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.