افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

جزئیات حادثه انفجار معدن زغال سنگ توسط معاون دادستان کل کشور/ عدم رعایت نکات ایمنی در معدن طبس مشهود است.

  • کد خبر : 373158
جزئیات حادثه انفجار معدن زغال سنگ توسط معاون دادستان کل کشور/ عدم رعایت نکات ایمنی در معدن طبس مشهود است.

به گزارش رکنا، غلام عباس ترکی روز دوشنبه در نشستی در پی بازدید میدانی از معدن زغال سنگ طبس وی برای بررسی ابعاد این حادثه انجام شد، افزود: به نظر می رسد در این خصوص تذکراتی داده شده اما برخی از این نواقص ایمنی برطرف نشده است. وی ادامه داد: عدم رعایت نکات ایمنی تا […]

به گزارش رکنا، غلام عباس ترکی روز دوشنبه در نشستی در پی بازدید میدانی از معدن زغال سنگ طبس وی برای بررسی ابعاد این حادثه انجام شد، افزود: به نظر می رسد در این خصوص تذکراتی داده شده اما برخی از این نواقص ایمنی برطرف نشده است.

وی ادامه داد: عدم رعایت نکات ایمنی تا چه اندازه در وقوع حادثه تاثیر داشته است، لازم است نظر کارشناسان مختلف جلب و بررسی شود.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور تصریح کرد: در پی دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر رسیدگی سریع، دقیق و قاطع، دادستان کل کشور ماموریتی برای بازدید از معدن حادثه دیده به هیئتی اعزام کرد.

وی افزود: امروز این موفقیت حاصل شد، در صحنه حضور داشتیم و جلسات متعددی با دستگاه های ذیربط و مسئولان حراست، اداره کل کار استان، کارشناسان متعدد و مدیریت بحران داشتیم.

ترکی تصریح کرد: همکاران قضایی ما از استان بلافاصله پس از وقوع حادثه در محل حاضر شدند، دستورات قضایی لازم صادر شد و مراحل قانونی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه موضوع بسیار پیچیده و دارای ابعاد فنی، کارشناسی و قضایی است اظهار داشت: برای صدور نظر دقیق باید محل را به صورت دقیق بررسی و بررسی کنیم و تحقیقات، اسناد و مدارک محلی مربوطه را انجام دهیم. اداره کار و کارشناسان مرتبط با حوزه ایمنی، تهویه و اگزوز، نقشه ها و سایر مدارک نیز باید اخذ و مورد مشورت قرار گیرند تا بتوانیم جمع بندی مناسبی برای اظهار نظر قضایی داشته باشیم.

معاون حقوقی دادستان کل کشور تاکید کرد: درخواست من از مسئولان اجرایی و سایر اشخاصی که مسئولیتی ندارند این است که تا زمان رسیدگی قضایی از اظهار نظر و نتیجه نهایی خودداری کنند چرا که باید عوامل متعددی بررسی شود تا بتوانیم به نتیجه برسیم. یک نتیجه قضایی

وی گفت: آنچه مسلم است عزم قوه قضائیه برای رسیدگی دقیق و قاطعانه به تمامی قصورها و تخلفات احتمالی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.