افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

ایران آن چیزی نیست که رسانه ها نشان می دهند/ صلح باید جایگزین جنگ در جهان شود

  • کد خبر : 373144
ایران آن چیزی نیست که رسانه ها نشان می دهند/ صلح باید جایگزین جنگ در جهان شود

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه صلح و امنیت باید جایگزین جنگ و خونریزی در جهان شود، گفت: ایران آن چیزی نیست که رسانه های جهان نشان می دهند و ما حاضریم با تمام دنیا در صلح و امنیت زندگی کنیم. | ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ ۲۰:۳۲:۲۸ رئیس جمهور با تاکید بر اینکه صلح و امنیت باید جایگزین […]

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه صلح و امنیت باید جایگزین جنگ و خونریزی در جهان شود، گفت: ایران آن چیزی نیست که رسانه های جهان نشان می دهند و ما حاضریم با تمام دنیا در صلح و امنیت زندگی کنیم.





|

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ ۲۰:۳۲:۲۸

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه صلح و امنیت باید جایگزین جنگ و خونریزی در جهان شود، گفت: ایران آن چیزی نیست که رسانه های جهان نشان می دهند و ما حاضریم با تمام دنیا در صلح و امنیت زندگی کنیم.

به گزارش ایرنا، دکتر مسعود مزیکیان ساعت 8:30 به وقت نیویورک در دیدار با مسئولان رسانه های آمریکایی اظهار داشت: نگاه ما به کشور، منطقه و جهان روشن و روشن است. زمانی که در ایران برای انتخابات شرکت کردم، شعار من اتحاد و با هم بودن بود. به این دلیل بود که ابتدا باید اختلافات موجود در کشور را حل کنیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران برای همه مردم ایران است، گفت: من به هیچ گروه و جناحی وابسته نیستم، به همین دلیل مردم استقبال کردند و رای دادند و با وجود اینکه به هیچ جناحی وابسته نبودیم، رای مردم به ما منجر شد. این موقعیت.”

این پزشکان اضافه کردند: اولویت ما در روابط بین الملل درک همسایگان، حفظ مرزها، حریم خصوصی و امنیت و جلوگیری از هرگونه اقدامی است که به امنیت داخلی هر یک از ما لطمه بزند.

وی گفت: ما با دنیا همین رابطه را خواهیم داشت، رابطه سالم و برابر با دنیا داریم و معتقدیم صلح و امنیت در جهان باید جایگزین جنگ و خونریزی شود و مردم یکدیگر را نکشند.

مدکیان با بیان اینکه ما به دنبال وحدت و انسجام در کشور خود هستیم تصریح کرد: به دور از تعلقات جناحی، جنسیتی و قومیتی این موضوع را در مدیریت مد نظر خواهیم داشت.

رئیس جمهور تصریح کرد: معتقدیم اگر در کشورمان عادلانه و عادلانه عمل کنیم، کشور را درست می کنیم و همین برنامه را با دنیا به ویژه با کشورهایی که چهره نامناسبی از ما ترسیم کرده اند، پیش می بریم.

وی با بیان اینکه ایران دارای تمدن چند هزار ساله است، افزود: ما آن چیزی نیستیم که رسانه های دنیا درباره ایران نشان می دهند، بنابراین حاضریم در صلح و امنیت با همه دنیا زندگی کنیم و به دنبال ناآرامی نیستیم.

این پزشک افزود: ما به اینجا آمده ایم تا پیام خود را به جهانیان برسانیم، این اعتقاد قلبی ماست و تلاش می کنیم تا حد امکان هماهنگی درونی و بیرونی را نشان دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.