افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

انتصاب مدیر مرکز امور اتباع خارجی و مهاجرین وزارت کشور – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 373103
انتصاب مدیر مرکز امور اتباع خارجی و مهاجرین وزارت کشور – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی با حضور وزیر کشور و معاونان این وزارتخانه، نادر یار احمدی مشاور وزیر و رئیس جدید مرکز امور اتباع خارجی و مهاجرین و عبدالله مبینی سابق سرپرست این مرکز مورد تجلیل قرار گرفتند. وزیر کشور در این اقدام با اشاره به اهمیت تشکیل «سازمان ملی هجرت» بر اساس قانون […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسمی با حضور وزیر کشور و معاونان این وزارتخانه، نادر یار احمدی مشاور وزیر و رئیس جدید مرکز امور اتباع خارجی و مهاجرین و عبدالله مبینی سابق سرپرست این مرکز مورد تجلیل قرار گرفتند.

وزیر کشور در این اقدام با اشاره به اهمیت تشکیل «سازمان ملی هجرت» بر اساس قانون هفتم توسعه، گفت: این موضوع یکی از مطالبات مستمر نمایندگان مجلس بوده و لازم است تسریع شود. آن “. با کمک سایر بخش‌ها انجام شود.»

مومنی ادامه داد: برای شناسایی و ساماندهی اتباع بیگانه، حذف اتباع غیرمجاز و برگزاری منظم جلسات کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی باید اهتمام ویژه ای شود.

وزیر کشور اضافه کرد: پدیده های اجتماعی مولفه های منفرد نیستند، بلکه باید دید همه جانبه ای به موضوع ملی داشته باشیم و شاهد تجمیع اقدامات در این زمینه باشیم.

رئیس شورای امنیت کشور بر جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع تاکید کرد و تصریح کرد: قطعا مرزها مسدود می شود اما این به معنای بی توجهی به برنامه های دیگر در این حوزه نیست.

وزیر کشور افزایش اتباع نسبت به ظرفیت کشور را نگران کننده دانست و گفت: البته رویکرد ما به این موضوع حساس باید متعادل باشد و فعالیت ما به مبارزه با مهاجرت منجر نشود.

در این مراسم مبینی گزارشی از اقدامات خود ارائه کرد و یار احمدی نیز برخی از اولویت های کاری خود را بر اساس مفاد حکم خود بیان کرد.

مومنی ضمن اعطای حکم انتصاب یار احمدی از زحمات عبدالله مبینی در مدت تصدی این دفتر قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.