افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

دیدگاه ما در مورد کشور، منطقه و جهان ما. روشن و واضح است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 373046
دیدگاه ما در مورد کشور، منطقه و جهان ما. روشن و واضح است – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دیدار مسعود بیشیکیان با مدیران ارشد رسانه های آمریکایی در نیویورک برگزار شد. رئیس جمهور کشورمان که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می برد، در دیدار با مسئولان رسانه های آمریکایی اظهار داشت: چشم انداز ما از کشور، منطقه و جهان؛ نمای شفاف […]

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین دیدار مسعود بیشیکیان با مدیران ارشد رسانه های آمریکایی در نیویورک برگزار شد.

رئیس جمهور کشورمان که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می برد، در دیدار با مسئولان رسانه های آمریکایی اظهار داشت: چشم انداز ما از کشور، منطقه و جهان؛ نمای شفاف و واضح است. زمانی که برای ریاست جمهوری کشورم کاندید شدم، شعار و بحثم این بود که در کشور وحدت و انسجام کامل وجود داشته باشد.

وی افزود: اختلافاتی که در کشور داشتیم و در حال حاضر جریان هایی به این اختلافات دامن می زنند، ابتدا باید بتوانیم اختلافات را در داخل کشور حل کنیم. ایرانی که ما در آن زندگی می کنیم متعلق به همه ایرانیان است. من به هیچ جناح قم و جناحی وابسته نیستم و به خاطر همین شعارها بود که مردم شانس آوردند و آمدند رای دادند و در نهایت با وجود اینکه به هیچ جناح و جناح و گروهی وابسته نیستم، رای مردم مرا در این موقعیت قرار داد. .

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید در داخل کشور وحدت و انسجام داشته باشیم، گفت: باید در داخل کشور وحدت داشته باشیم و با خارج از کشور تعامل سازنده برقرار کنیم. اولویت ما در رابطه با کشورهای خارجی ابتدا همسایگان بود تا بتوانیم چارچوب خاصی را با همسایگانمان در خصوص حفظ مرزها و حریم یکدیگر و حریم کشور درک کنیم. ارتباطات خود را ساده کنید.

دکتر گفت: تلاش می کنیم از هر اقدامی که به امنیت داخلی هر کشوری با کشورهای همسایه لطمه بزند جلوگیری کنیم و اجازه نمی دهیم این اتفاق بیفتد. طبیعتاً ما آن رابطه را با دنیا خواهیم داشت و می خواهیم با همه کشورهای جهان رابطه سالم و عادلانه داشته باشیم و صلح و امنیت در جهان جای جنگ و خونریزی را بگیرد. ما می توانیم جامعه ای بسازیم که در مدت کوتاهی که خداوند به آنها در این زمین داده است، به جای اینکه یکدیگر را بکشند و با یکدیگر بجنگند، در همه جای دنیا رفاه و امنیت ایجاد کنند. این نظر کلی من بود و مردم بر اساس آن نظر به من رای دادند.

وی یادآور شد: در کشور به دنبال استفاده از وحدت و انسجام در مدیریت و تصمیم گیری و سیاست گذاری هستیم فارغ از اینکه از چه جناحی، گروهی و قومیتی هستند. ما معتقدیم کشورمان بر اساس عدالت و حقوقی است که باید برای همه مردم جاری باشد. ما می توانیم کشورمان را درست کنیم.

رئیس جمهور در ادامه گفت: در رابطه با کشورهای جهان به ویژه کشورهایی که تصویر نامناسبی برای ما ترسیم کردند، می گویم که کشور ما تمدنی چند هزار ساله دارد و این چیزی نیست که مردم در رسانه ها یا در کلمات شنیده اند. برخی از سیاستمداران دنیا می آید. ما حاضریم با همه در صلح و امنیت زندگی کنیم و به هیچ وجه به دنبال ایجاد اغتشاش و اغتشاش در وضعیت مردم نیستیم.

این پزشک تاکید کرد: من به اینجا آمده ام تا پیام خود را به مردم دنیا برسانم. این اعتقاد ماست و سعی می کنیم تا حد امکان ناهماهنگی های درونی و بیرونی را اصلاح کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.