افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

اتریوم در آستانه سقوط در برابر بیت کوین است

  • کد خبر : 373034
اتریوم در آستانه سقوط در برابر بیت کوین است

بنجامین کوون، تحلیلگر معروف بازار ارزهای دیجیتال، می‌گوید که جفت ارز ETH/BTC در آستانه ثبت پایان چرخه فعلی خود است و اتریوم به آخرین مراحل تسلیم شدن در برابر بیت‌کوین نزدیک می‌شود. به گزارش اسمارتک نیوز، Cowen معتقد است که تسلط بیت کوین همچنان در حال افزایش است و ممکن است به حدود 60 درصد […]

بنجامین کوون، تحلیلگر معروف بازار ارزهای دیجیتال، می‌گوید که جفت ارز ETH/BTC در آستانه ثبت پایان چرخه فعلی خود است و اتریوم به آخرین مراحل تسلیم شدن در برابر بیت‌کوین نزدیک می‌شود.

به گزارش اسمارتک نیوز، Cowen معتقد است که تسلط بیت کوین همچنان در حال افزایش است و ممکن است به حدود 60 درصد برسد که احتمال کاهش این جفت ارز را تقویت می کند. با این حال، او پیش‌بینی می‌کند که اتریوم قبل از سایر آلت‌کوین‌ها به پایین‌ترین حد خود می‌رسد و سپس روند نزولی به پایان می‌رسد.

تسلط بیت کوین هنوز به سقف خود نرسیده است

در یک ویدیوی جدید در یوتیوب، بنجامین کاون اظهار داشت که تمام آلت کوین ها در نهایت در برابر بیت کوین به پایان می رسند و به نظر می رسد اتریوم آماده است تا از افت خود در برابر بیت کوین جلوگیری کند.

وی افزود:

به نظر من، تسلط بیت کوین همچنان رو به افزایش است و احتمالاً به 60 درصد خواهد رسید، بنابراین فکر نمی کنم هنوز به سقف خود نرسیده باشد و در نتیجه، ارزش جفت اتریوم/بیت کوین می تواند کمی بیشتر کاهش یابد.

در زمان نگارش این مقاله، طبق داده های TradingView، تسلط بیت کوین 57.65 درصد است. کاوان معتقد است که اتریوم در برابر بیت کوین زودتر از سایر آلتکوین ها به پایان می رسد. او می گوید:

من فکر می‌کنم اتریوم قبل از اینکه بازار کلی آلتکوین در برابر بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود برسد، خواهد رسید. همه آلتکوین ها نمی توانند به طور همزمان به پایان برسند و این چیزی است که مردم گاهی فراموش می کنند.

وی افزود:

آنچه من فکر می کنم این است که اتریوم در آخرین مراحل تسلیم شدن به بیت کوین است. نمی‌دانم اتریوم/بیت‌کوین تا کجا می‌تواند پیش برود، اما فکر می‌کنم اتریوم به زودی در برابر بیت‌کوین به پایان خواهد رسید.

Cowen معتقد است که بدترین سناریو این است که این جفت صعود کند و سپس در ماه دسامبر به پایین ترین سطح خود برسد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت جفت اتریوم/بیت‌کوین در محدوده 0.041 بیت‌کوین و قیمت اتریوم در 2 It، 655 دلار است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-23 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.