افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

جلسات پزشکان در آمریکا می تواند نتایج خوبی داشته باشد/چتر اتحاد ملی گسترش می یابد

  • کد خبر : 373010
جلسات پزشکان در آمریکا می تواند نتایج خوبی داشته باشد/چتر اتحاد ملی گسترش می یابد

حسن خلیل آبادی در گفت و گو با خبرنگار مسابقه. آیرین، وی در خصوص اهمیت سفر رئیس جمهور به نیویورک با بیان اینکه باید این سفرها را در چارچوب منافع ملی کشورمان تعریف کنیم، گفت: شخصیت ها و روسای جمهور کشورهای مختلف در مجمع عمومی سازمان ملل حضور دارند و رئیس جمهور ابتدا باید از […]

حسن خلیل آبادی در گفت و گو با خبرنگار مسابقه. آیرین، وی در خصوص اهمیت سفر رئیس جمهور به نیویورک با بیان اینکه باید این سفرها را در چارچوب منافع ملی کشورمان تعریف کنیم، گفت: شخصیت ها و روسای جمهور کشورهای مختلف در مجمع عمومی سازمان ملل حضور دارند و رئیس جمهور ابتدا باید از منافع ملی کشور دفاع کرد.

وی افزود: نکته دوم این است که رئیس جمهور در سفر به نیویورک بتواند ذهنیت منفی که در ذهن برخی کشورها نسبت به جمهوری اسلامی ایجاد شده است را از بین ببرد و ایران را کشوری متمدن و منادی معرفی کند. گفت و گو، علیه جنگ و به نفع صلح جهانی.

این فعال سیاسی اصلاح طلب دیدارها و دیدارهای رئیس جمهور در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل را نیز موثر دانست و گفت: این جلسات می تواند به حل مشکلات بین المللی کمک کند. بیزیکیان باید این جلسات را در اولویت کاری خود قرار دهد.

خلیل آبادی عصر کنونی را دنیای ارتباطات به ویژه در حوزه روابط بین الملل دانست و گفت: بنابراین باید ارتباطات بین المللی را تقویت کنیم چرا که اکنون اقتصاد، علم، فرهنگ و همه مشکلات دنیا به هم پیوند خورده است.

وی با بیان اینکه امروز باید جایگاه خود را در رویدادهای جهانی حفظ کنیم، تصریح کرد: این جایگاه در مجمع عمومی سازمان ملل با ارتباطات، سخنرانی ها و دیدارهایی که رئیس جمهور با شخصیت ها و سران کشورهای دیگر خواهد داشت، شکل می گیرد.

این فعال سیاسی همچنین درباره «وحدت ملی» که شعار دولت چهاردهم است، گفت: بحث وحدت و وحدت ملی که دکتر مزیکیان مطرح کردند، سخنی جدید و خوشایند است به شرطی که این سخنرانی در همه سطوح اجرا شود. و نهادهای دولتی

خلیل آبادی با بیان اینکه اگر در بخش دولتی به دنبال اجماع ملی باشیم اما در سایر بخش ها اجماع صورت نگیرد، کار ناتمام می ماند، افزود: در مجموع اگر گفتمان اجماع در همه سطوح و نهادهای کشور از جمله تشکیل شود. نهادهای حاکم، امری شایسته و مطلوب است.

وی تصریح کرد: همانطور که رئیس جمهور اعلام کردند کشور متعلق به همه است و همه باید در اداره، مدیریت، سازندگی و توسعه آن مشارکت داشته باشند و این امر بدیهی است.

عضو سابق شورای شهر تهران تاکید کرد: برخی ابهامات شدید بین جناح ها یا افراد باید به دوستی تبدیل شود و مشکلاتی که برخی دارند برطرف شود تا جناح ها و اقشار کشور به اجماع و وحدت ملی برسند.

خلیل آبادی بحث وفاق را گفتمانی دانست که برای نهادینه شدن آن نیازمند زمان است و خاطرنشان کرد: گفتمان وفاق به عملکرد دولت و سایر بخش های حکومتی و همچنین عملکرد سیاسیون، احزاب، جبهه های مختلف و … بستگی دارد. خود شهر ، که به این گفتمان می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه اگر گفتمان توافق مورد قبول همه باشد و بخواهیم کنار هم بنشینیم و مشکلات را در چارچوب آن حل کنیم، این امر در یک فرآیند حداقل یک ساله محقق خواهد شد و یادآور شد: در آنجا می توانیم ایجاد کنیم. جلوه های توافق را در سطح مدیریت کشور ببینیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.