افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

انفجار در شهرک صنعتی گرمسار + جزئیات

  • کد خبر : 372981
انفجار در شهرک صنعتی گرمسار + جزئیات

به گزارش رکنا، حسین درخشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان امروز (دوم مهرماه) اظهار کرد: این حادثه در یکی از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی فجر گرمسار رخ داد. وی از اعزام گروه ضربت به محل حادثه خبر داد و گفت: ساعت 15:19 امروز گزارش آتش سوزی و ترکیدن یک کارگاه در شهرک […]

به گزارش رکنا، حسین درخشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان امروز (دوم مهرماه) اظهار کرد: این حادثه در یکی از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی فجر گرمسار رخ داد.

وی از اعزام گروه ضربت به محل حادثه خبر داد و گفت: ساعت 15:19 امروز گزارش آتش سوزی و ترکیدن یک کارگاه در شهرک صنعتی فجر شهرستان گرمسار به مرکز کنترل و هماهنگی استان گزارش و تیم امداد و نجات پایگاه ایوانکی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر سمنان افزود: اخبار تکمیلی در خصوص این حادثه و علت وقوع آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

درخشان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان درباره جزئیات انفجار و آتش سوزی در گرمسار گفت: حوالی ساعت 15:30 دقیقه انفجاری در شرکت تولید کنسانتره نفت، رنگ و روغن خودرو در شهرک صنعتی اعلام شد. فجر

وی ادامه داد: تیم های امدادی و آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان در تلاش برای اطفای حریق هستند و عملیات همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان بیان کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر دچار سوختگی شده و به مرکز درمانی منتقل شدند.

درخشان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با کمک سایر نیروهای امدادی حاضر در محل، کارخانجات مجاور را ایمن کنیم و مردم را از این محل خارج کنیم. آتش نشانان نیز در تلاش برای اطفای سریعتر آتش هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.