افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

روایت «عراقچی» از دومین روز فعالیت های دیپلماتیک خود در نیویورک – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 372934
روایت «عراقچی» از دومین روز فعالیت های دیپلماتیک خود در نیویورک – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترسید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: دیروز پذیرای آقای مدسیان، رئیس جمهور محترم و هیئت مشاوران همراه ایشان در نیویورک بودیم. پیش از آن نیز دیدارهای دیپلماتیک دوجانبه برگزار شد. عراقچی درباره دیدارهای دیپلماتیک خود نوشت: در جلسه آقای عبدالله […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترسید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: دیروز پذیرای آقای مدسیان، رئیس جمهور محترم و هیئت مشاوران همراه ایشان در نیویورک بودیم. پیش از آن نیز دیدارهای دیپلماتیک دوجانبه برگزار شد.

عراقچی درباره دیدارهای دیپلماتیک خود نوشت: در جلسه آقای عبدالله بوهابیبوزیر امور خارجه لبنان، آخرین وضعیت جنوب لبنان و ابعاد حملات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه این کشور را مرور می کنیم. اینجانب مقاومت لبنان در برابر وحشیگری صهیونیستها را قابل ستایش دانستم و با اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از این مقاومت قهرمانانه، بر ضرورت بازگشت صلح و ثبات به این کشور و اقدام عاجل جهانی برای توقف قیام صهیونیستها تاکید کردم. برخلاف موازین و قوانین بین المللی

وزیر امور خارجه ایران دیدار با همتای سعودی خود را اینگونه بیان کرد: در دیدار با آقای فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان نیز ضمن تبریک روز ملی این کشور بر تعمیق روابط و همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تاکید کرد. همچنین در بررسی حوادث غزه و لبنان بر لزوم هماهنگی کشورهای اسلامی برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید شد.

وی در پایان نوشت: در دیدار وزرای خارجه ازبکستان و بلغارستان راه های توسعه روابط دوجانبه در ابعاد مختلف و همچنین گسترش همکاری ها در سازمان های بین المللی و منطقه ای مورد ارزیابی قرار گرفت. در این جلسات مسئله فلسطین و لبنان یکی از مهمترین موضوعات بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.