افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

240 میلیون تومان هزینه اعلام برترین مدیر فناوری اطلاعات!

  • کد خبر : 372931
240 میلیون تومان هزینه اعلام برترین مدیر فناوری اطلاعات!

بازار، گروه صنعتی: وی ادامه داد: در سال 1393 برخی از شرکت های فعال در زمینه فروش مجسمه با من تماس گرفتند و گفتند که اگر می خواهید در جشنواره ای به عنوان برترین فرد فناوری اطلاعات معرفی شوید باید 70 میلیون بپردازیم، اکنون در سال 1403 قیمت این عنوان به حدود 240 میلیون تومان […]

بازار، گروه صنعتی: وی ادامه داد: در سال 1393 برخی از شرکت های فعال در زمینه فروش مجسمه با من تماس گرفتند و گفتند که اگر می خواهید در جشنواره ای به عنوان برترین فرد فناوری اطلاعات معرفی شوید باید 70 میلیون بپردازیم، اکنون در سال 1403 قیمت این عنوان به حدود 240 میلیون تومان رسیده است، البته این فقط هزینه عنوان مدیر ارشد است، اگر بخواهیم در این مهمانی های جعلی تندیس دریافت کنیم و نام او در بروشورهای این مهمانی ها درج شود. حداقل 30 میلیون تومبا بیشتر پرداخت کنید. این بخشی از تجربیات شخصی امیرحسین اسدی، مدیر کل بازرگانی وزارت امنیت است که نشان می دهد بازار سیاه فروش مجسمه در ایران چقدر داغ است.

وی در جلسه «رتبه‌بندی، اعتباربخشی و ساماندهی بخش علائم تجاری» با بیان اینکه در بسیاری از موارد شاخص‌ها و اساسنامه‌های اعطایی در کشور ما کذب بوده و ارزیابی و نظارت دقیقی بر صحت آنها وجود ندارد، گفت: حتی در . در برخی از این مراسم ها گاهی وزرا و معاونان وزیر نیز حضور داشتند و نمی دانند در کدام مراسم شرکت کرده اند و چگونه ناخواسته بر ارزش و اعتبار این طیف وسیع از فروشگاه های برند افزوده اند.

وی با اشاره به اینکه در ماده 8 قانون رفع موانع تولید، وزارت صمت موظف به تشکیل کمیسیون ملی علائم تجاری شده است، افزود: بر این اساس این کمیته باید با همکاری تشکل های خصوصی اتاق بازرگانی تشکیل شود. و اتاق اصناف باید شاخص های ارزیابی اولین برندها ایجاد شود تا در این کمیته بررسی، ارزیابی و تدوین شود. در واقع هر جشنواره ای که مهر تاییدی از سوی شرکت مدیریت صنعتی نداشته باشد، اعتبار لازم را نخواهد داشت.

البته مدیر کل بازرگانی وزارت حراست نیز گفته است که کل فرآیند بررسی شاخص های مربوط به شناسایی برندهای مطرح باید به بخش خصوصی سپرده شود و سازمان مدیریت صنعتی قرار نیست در این زمینه رویدادی برگزار کند. این منطقه در واقع همه چیز از ارزیابی گرفته تا تبلیغات در اختیار بخش خصوصی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه وزارت حریم خصوصی مدیریت دبیرخانه کمیسیون ملی ویجند (برند) است و بسیاری از دستگاه ها و اتاق ها نیز در این کمیسیون عضویت دارند، تاکید کرد: علاوه بر تفویض حداکثر فعالیت های مربوط به ویجند (برند) ) به سازمان ها و شرکت های خدمات تجاری. با انجمن ها، اتاق ها، وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط که در کمیسیون عضویت دارند، کار، تعامل و همکاری خوبی ایجاد شده و ارتباط خوبی با مجلس برقرار شده است.

تفکر بازار محور باید جایگزین تفکر تولید محور شود

وی با بیان اینکه تفکر تولید گرایانه در کشور ما حاکم است، اظهار داشت: در این تفکر تنها تولید مهم است و خواسته ها و نیازهای بازار در آن حرف زیادی برای گفتن ندارد. نمونه بارز این تولید را در صنعت خودروسازی کشورمان می‌توان مشاهده کرد. اما در جهان امروز تفکر بازار محور غالب است. در این نوع تفکر مشتری، بازار و ارزش ذاتی کالا ملاک اصلی محسوب می شود و صرفاً ساخت شهر صنعتی و تأسیس واحد تولیدی فعالیت اقتصادی موفقی به حساب نمی آید. به همین دلیل است که برندسازی اهمیت خود را در سال های اخیر چند برابر کرده است.

به گفته اسدی، اگر تفکر بازار محور در کشور ما حاکم می شد، امروز مجبور نبودیم به هر قیمتی خودروی ملی بخریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.