افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

مشخصات دوربین OnePlus Ace 5 و Ace 5 Pro فاش شد

  • کد خبر : 372925
مشخصات دوربین OnePlus Ace 5 و Ace 5 Pro فاش شد

بر اساس گزارش های اخیر، وان پلاس قصد دارد تا پایان اکتبر 2024 گوشی پرچمدار وان پلاس 13 را در چین معرفی کند. در مرحله بعدی قرار است این برند در گوشی های پرچمدار میان رده نیز حضور داشته باشد. OnePlus Ace 5 و Ace 5 Pro را معرفی می کند از آنجایی که سری […]

بر اساس گزارش های اخیر، وان پلاس قصد دارد تا پایان اکتبر 2024 گوشی پرچمدار وان پلاس 13 را در چین معرفی کند. در مرحله بعدی قرار است این برند در گوشی های پرچمدار میان رده نیز حضور داشته باشد. OnePlus Ace 5 و Ace 5 Pro را معرفی می کند از آنجایی که سری جدید گوشی های OnePlus بر عملکرد بالا تمرکز دارند، انتظار می رود از دوربین های ضعیف تری نسبت به OnePlus 13 استفاده کنند. اکنون، Digital Chat Station جزئیاتی را در مورد مشخصات دوربین و برخی ویژگی های دیگر به اشتراک گذاشته است. از گوشی ها

DCS می گوید وان پلاس دو گوشی جدید با شناسه های SM8650 و SM8750 معرفی می کند که به ترتیب با تراشه های نسل سوم اسنپدراگون 8 و نسل چهارم اسنپدراگون 8 روانه بازار خواهند شد. شایعات قبلی از همین منبع نشان می دهد که تراشه های ذکر شده به ترتیب در OnePlus Ace 5 و OnePlus Ace 5 Pro استفاده خواهد شد.

انتظار می رود OnePlus Ace 5 از صفحه نمایش OLED تخت BOE X2 با وضوح 1.5K استفاده کند. هر دو دستگاه به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX9 مجهز خواهند شد و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی در کنار آن قرار خواهد گرفت.

OnePlus Ace 5 و OnePlus Ace 5 Pro از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهند کرد. طبق گزارش‌های قبلی، این محصولات برای رقابت با Redmi K80 و K80 Pro به بازار عرضه خواهند شد.

در سال 2024 چندین مدل گوشی وان پلاس آنها با نام تجاری آس به بازار عرضه شده اند که شامل OnePlus Ace 3به OnePlus Ace 3 V و OnePlus Ace 3 Pro اشاره شده است که اکنون به نظر می رسد که این شرکت سری Ace 4 را کنار گذاشته و قصد دارد به جای آن سری Ace 5 را معرفی کند زیرا عدد 4 را بدشانسی می داند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.