افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

مجسمه فروشی ها مسدود شده اند

  • کد خبر : 372910
مجسمه فروشی ها مسدود شده اند

بازار، گروه صنعتی: علیرضا شهمیرزایی، معاون حراست وزیر حراست امروز (دوشنبه) در نشست «رده بندی، اعتباربخشی و ساماندهی حوزه برند» در ستاد سازمان مدیریت صنعتی، اظهار کرد: سیاست وزارت حراست در دوره جدید ساماندهی سازمان مدیریت صنعتی است. برند و در این زمینه کمیسیون علائم تجاری زیر نظر سازمان مدیریت صنعتی برنامه های مختلفی را […]

بازار، گروه صنعتی: علیرضا شهمیرزایی، معاون حراست وزیر حراست امروز (دوشنبه) در نشست «رده بندی، اعتباربخشی و ساماندهی حوزه برند» در ستاد سازمان مدیریت صنعتی، اظهار کرد: سیاست وزارت حراست در دوره جدید ساماندهی سازمان مدیریت صنعتی است. برند و در این زمینه کمیسیون علائم تجاری زیر نظر سازمان مدیریت صنعتی برنامه های مختلفی را دنبال می کند.

وی افزود: کمیسیون ملی علائم تجاری زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت صلاحیت برند شرکت ها را بر اساس قانون رفع موانع تولید شاخص و بر این اساس تبلیغات و این برند با حمایت از شرکت ها به دست می آید.

معاون بازرگانی و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: زمانی که تبلیغات صنعتی و تجاری ادامه پیدا کند، برندهای ایرانی ایجاد می شود، اما گاهی برندهای غیر ایرانی تبلیغ می شود یا گاهی برند ایرانی است، اما شرکت از روش های تقلبی رزومه استفاده می کند روش های مجسمه سازی را ایجاد و استفاده می کند.

وی با بیان اینکه کل فرآیند ایجاد برند به بخش خصوصی سپرده شده است، گفت: رویدادهای تبلیغاتی توسط بخش خصوصی و سازمان ها برگزار می شود و سازمان مدیریت صنعتی تنها مسئول تایید شاخص ها و برندها است.

شاه میرزایی تاکید کرد: باید برای بهبود فضای کسب و کار اقدامات جدی انجام دهیم و تجارت عادلانه را به جای تجارت پنهانی تقویت کنیم. بنابراین باید در حوزه برندسازی برنامه ریزی و فرهنگ سازی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فروش مجسمه به شرکت ها آسیب می زند، گفت: این اقدام مسیر رشد شرکت ها را می بندد و با ایجاد اعتماد کاذب به رشد شرکت ها و رقابت آنها در سطح ملی و بین المللی را کاهش می دهد.

معاون بازرگانی و خدمات وزارت حریم خصوصی افزود: کسانی که مجسمه فروش می کنند با دریافت پول اعلام می کنند که شرکت های برتر هستند در حالی که شرکت های برتر راضی به پرداخت آن پول نیستند.

وی گفت: صنعت تبلیغات در کشور تجارت بزرگی است و برندهای خوبی داریم که باید تقویت شوند. در کشورهای دیگر با برند ملی کار می کنند، برخی از برندهای عمومی متعلق به نهادهای متولی مانند میراث فرهنگی و گردشگری است و سایر برندها متعلق به شرکت های بخش خصوصی هستند.

شاه میرزایی با اشاره به اینکه باید در کسب و کارهای مختلف برند ایجاد کنیم گفت: کمتر از 10 درصد برندهای کشور جعلی هستند و نباید از پول کثیف برای ارزیابی برندها استفاده کرد. همه بخش های تبلیغاتی باید در ارزیابی های دقیق کمک کنند تا سازمان مدیریت صنعتی ارزیابی ها را بر اساس شاخص ها تایید کند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ برند و بازاریابی را در کشور ایجاد کنیم، گفت: در مرحله اول باید برند را به صورت علمی اجرا کنیم و در مرحله بعد بحث جرم انگاری برند را مطرح کنیم.

معاون بازرگانی و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: همچنین انحصار تبلیغات منجر به بسته شدن کانال های تبلیغاتی می شود و این امر توسط شورای رقابت رصد می شود.

وی با اشاره به خدمات پس از فروش کالاهای وارداتی گفت: هرگونه تجهیزاتی که به کشور وارد می شود باید مورد ارزیابی قرار گیرد، طبق قانون واردکننده باید گواهی خدمات پس از فروش را برای تایید در سازمان استاندارد یا مربوطه ارائه کند. نهادها به عنوان مثال واردات تلفن همراه نیاز به تاییدیه وزارت ارتباطات دارد.

شاه میرزایی خاطرنشان کرد: واردکنندگان نیز طبقه بندی شده و بر اساس خدمات پس از فروش و شفافیت، ارز وارداتی را دریافت می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.