افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

عظمت پدیده فروش مجسمه با پول های کثیف انباشته شده است

  • کد خبر : 372839
عظمت پدیده فروش مجسمه با پول های کثیف انباشته شده است

به گزارش بازار، مسعود لطفی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در نشست «سازمان اعتبار و برند» که در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، با اشاره به ایجاد بازار سیاه در زمینه اعطای جوایز فریبنده به شرکت ها، اظهار داشت: در این راستا شاهد ایجاد بازار سیاه در زمینه اعطای جوایز فریبنده به شرکت ها هستیم. صاحبان […]

به گزارش بازار، مسعود لطفی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در نشست «سازمان اعتبار و برند» که در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، با اشاره به ایجاد بازار سیاه در زمینه اعطای جوایز فریبنده به شرکت ها، اظهار داشت: در این راستا شاهد ایجاد بازار سیاه در زمینه اعطای جوایز فریبنده به شرکت ها هستیم. صاحبان و گفت: “برخی با تبلیغات جعلی.” آنها از شرکت ها دعوت می کنند تا به آنها جایزه بدهند. این در حالی است که این جوایز مسیری فریبنده برای تولید و عرضه کالا و خدمات در کشور است.

لطفی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت صنعتی سال هاست در حوزه احراز صلاحیت فعالیت می کند، اعلام کرد: ماده 8 قانون رفع موانع تولید در حوزه ساماندهی برند تعریف شده است، بنابراین کمیسیون ملی علائم تجاری شروع به کار کرد. مدتی بعد عمل کند تصویب این مصوبه قانونی این کار را انجام داده است.

صنعت خودروسازی کشور حاصل تفکر عدم توجه تولیدکننده به بازار است

در ادامه امیرحسین اسدی مدیرعامل شرکت صمت با اشاره به ارائه تندیس های تقلبی به صاحبان شرکت ها گفت: تفکر تولید محور به تولید اصالت می بخشد، در این تفکر به برند اهمیتی داده نمی شود، خودروسازی در ایران موضوعیت دارد. نتیجه این تفکر

اما در تفکر بازار محور اصالت بیشتری به مشتری و خدمات پس از فروش می دهم. طراحی، دارایی های نامشهود و مالکیت معنوی و برندسازی در این تفکر اولویت دارند. مدیر کل خدمات بازرگانی وزارت حراست با اشاره به اینکه اکوسیستم جزء پارک های فناوری است، گفت: در سال 1393 با حدود 70 میلیون مدیر IT برتر بود اما امروز قیمت این نوع جوایز به محدوده 250 میلیون تومان رسیده است.

فعالیت 1000 نهاد فرهنگی در زمینه طبقه بندی و ارائه تندیس ها!

وی افزود: کمیسیون ملی برند باید با حضور نهادهای مرتبط و بخش خصوصی برای ساماندهی حوزه مدیریت برند تشکیل شود. 1000 موسسه فرهنگی در زمینه احراز صلاحیت فعال هستند که متاسفانه در اکثر این مراسمات از مسئولان ارشد برند می باشد. وزیر و معاون وزیر حضور دارند. از این پس این جوایز باید با تایید سازمان مدیریت صنعتی برگزار شود.

در ادامه این جلسه شاه میرزایی معاون وزیر صمت در این جلسه گفت: بر اساس آخرین مذاکره با مسئولان ارشد صمت در دولت چهاردهم، موضوع احیای کمیسیون برند به تصویب رسید، بنابراین برندسازی و تبلیغات صمت به تصویب رسید. شرکت ها ساماندهی خواهند شد.

وی افزود: بر اساس سیاست های جدید از شرکت هایی که نیاز به حمایت تبلیغاتی دارند حمایت می شود. به طور دقیق تر، از برندها و مجموعه های ایرانی ایجاد شده توسط این برندها حمایت می شود. البته هر علامت تجاری ثبت شده در ایران الزاماً علامت تجاری ایرانی نیست. باید اولویت بندی شود تا شرکت های دانش بنیان و اشتغال زا در اولویت این حمایت ها باشند.

عظمت پدیده فروش مجسمه با پول های کثیف انباشته شده است

قائم مقام وزیر صامت تاکید کرد: گاهی دیده می شود برند ایرانی در صنایع اولویت دار ایجاد شده است اما آن شرکت فقط با روش های تقلبی رزومه می سازد، در واقع از فروش تندیس ها برای ارزیابی و تبلیغ برند استفاده می کند و این موارد است. باید سازماندهی شود.

وی افزود: در واقع عده ای با پول های کثیف مجسمه می فروشند و بر اساس مصوبه کمیسیون علائم تجاری باید این مشکل حل شود. در جلسه این کمیسیون، وزارت ارشاد، شهرداری ها، مرکز مالکیت فکری و … حضور داشتند تا دامنه پدیده فروش تندیس با اقتدار ارزیاب های برند در بخش خصوصی تایید شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.