افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

راکی رابیت در آخرین مراحل ایردراپ خود

  • کد خبر : 372702
راکی رابیت در آخرین مراحل ایردراپ خود

نسخه جدید بازی Rocky Rabbit رسما منتشر شد و توزیع airdrop برای کاربران واجد شرایط آغاز شد. به گزارش اسمارتک نیوز، ویژگی های جدیدی از جمله بازی ها و برداشت های فازی برای کاربران در دسترس است. آماده شدن برای شروع توزیع ایردراپ خرگوش راکی نسخه جدید اپلیکیشن «راکی رابیت» منتشر شد و همزمان توزیع […]

نسخه جدید بازی Rocky Rabbit رسما منتشر شد و توزیع airdrop برای کاربران واجد شرایط آغاز شد.

به گزارش اسمارتک نیوز، ویژگی های جدیدی از جمله بازی ها و برداشت های فازی برای کاربران در دسترس است.

آماده شدن برای شروع توزیع ایردراپ خرگوش راکی

نسخه جدید اپلیکیشن «راکی رابیت» منتشر شد و همزمان توزیع ایردراپ برای کاربران واجد شرایط دریافت ایردراپ خرگوش راکی ​​آغاز شد. در این نسخه، کاربران می توانند به موارد زیر دسترسی داشته باشند:

  • بررسی موجودی و ایردراپ: کاربران می توانند با ورود به برنامه، تعادل خود را بررسی کرده و جزئیات airdrop خود را مشاهده کنند.
  • سوزاندن توکن: 45 درصد از تمام توکن های کاربرانی که فرآیند واجد شرایط بودن را کامل نکرده بودند برای همیشه سوزانده شدند. شرایط دریافت توکن های باقی مانده برای این کاربران به زودی اعلام خواهد شد.
  • برداشت های مرحله ای: انصراف ها بر اساس تاریخ و زمان تکمیل مراحل واجد شرایط بودن مراحل انجام می شود. کاربرانی که مراحل را زودتر انجام می‌دهند، دسترسی سریع‌تری به برداشت‌ها خواهند داشت و تراکنش‌های آنها تحت تأثیر ازدحام شبکه قرار نمی‌گیرد.
  • بازی ها و جوایز: کاربران می توانند از توکن های خود برای شرکت در مسابقات درون «راکی رابیت» استفاده کنند و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازند و برنده جوایز شوند.
  • ویژگی های جدید: اکنون می توانید موجودی خود را بررسی کنید، در بازی ها شرکت کنید و توکن های بیشتری کسب کنید یا برداشت کنید. نسخه جدید اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد با استفاده از توکن ها بازی کنند و توکن های دیگر را برای بازی واریز کنند.
  • نگهداری توکن ها: این پروژه کاربران را تشویق کرده است که توکن های RBTC خود را نگه دارند تا از مزایای بیشتری در آینده برخوردار شوند. نگه داشتن توکن ها به شما امکان دسترسی به ویژگی ها، رویدادها و جوایز انحصاری را می دهد.

تا ساعاتی دیگر دسترسی به بازی ها فراهم خواهد شد. RockyRabbit پس از کاهش ترافیک اولیه کاربران، در چند ساعت آینده دوباره در دسترس خواهد بود.

خرگوش راکیخرگوش راکی
خرگوش راکی

تیم Rocky Rabbit اعلام کرد که به دلیل رخنه امنیتی (هک مبادله) که دو روز پیش در BingX رخ داد که منجر به تعلیق تراکنش‌ها و برداشت‌ها به مدت دو هفته شد، تصمیم گرفته شده است تا لیست توکن RBTC در BingX را به تعویق بیندازند. . با این حال، معامله توکن راکی ​​رابیت در سایر صرافی‌های متمرکز (CEX) از جمله کوکوین، مکسی، گیت، بیت‌گیت، استون و ال‌بانک از ساعت 11:30 به وقت تهران آغاز شده است.

نحوه برداشت توکن Rocky Rabbit

برای برداشت توکن ها باید کد تایید برداشت را وارد کنید. برای برداشت کافی است وارد قسمت کیف پول و سپس برداشت شوید و پس از تایید تعداد توکن های برداشت بر روی گزینه ارسال کد کلیک کنید تا کد تایید تلگرام را دریافت کنید. سپس با کلیک بر روی فلش مشخص شده در گوشه سمت راست بالا به چت بات بازگردید و کد ارسال شده به صفحه چت بازی خود را دریافت کنید. به دلیل ترافیک، این مورد در حال حاضر مختل شده است و باید چندین بار آن را امتحان کنید.

برداشت توکن راکی ​​رابیتبرداشت توکن راکی ​​رابیت
برداشت توکن راکی ​​رابیت

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-23 13:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.