افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

خبر تلخ نماینده ویژه قالیباف در طبس: 14 نفر همچنان در معدن محبوس هستند/ مقصران قطعا مجازات خواهند شد.

  • کد خبر : 372627
خبر تلخ نماینده ویژه قالیباف در طبس: 14 نفر همچنان در معدن محبوس هستند/ مقصران قطعا مجازات خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی نیکزاد که به عنوان نماینده ویژه رئیس مجلس برای پیگیری ابعاد انفجار معدن زغال سنگ در راس هیاتی به طبس سفر کرده است، اظهار داشت: اهالی صنایع و در منطقه و کمیسیون معادن مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس جمهور و عزیزان کمیسیون اصل نود در محل حادثه حضور یافت. […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی نیکزاد که به عنوان نماینده ویژه رئیس مجلس برای پیگیری ابعاد انفجار معدن زغال سنگ در راس هیاتی به طبس سفر کرده است، اظهار داشت: اهالی صنایع و در منطقه و کمیسیون معادن مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس جمهور و عزیزان کمیسیون اصل نود در محل حادثه حضور یافت.

به گزارش مهر، نایب رئیس مجلس با اشاره به حضور وزیر کشور در محل انفجار معدن طبس، گفت: امروز وزرای صلح و تعاون، استاندار و نیروی انتظامی نیز حضور دارند. نجات در صحنه تصادف.

وی تصریح کرد: عملیات امداد در دو بلوک B و C انجام شد. 47 کارگر در بلوک B گرفتار شدند که 30 نفر از آنها جان باختند و 17 نفر مجروح شدند. در بلوک C 22 کارگر گرفتار شدند، جسد 8 نفر پیدا شد و تعداد کشته شدگان به 38 نفر رسید و به خانواده های داغدار و ملت بزرگ ایران تسلیت می گوییم. 14 نفر همچنان در معدن محبوس هستند و باید هر چه سریعتر عملیات نجات انجام شود.

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: عزم مجلس، قوه قضائیه و دولت تا رسیدن به نتیجه استوار است اما اولویت امداد و نجات است. اکنون کارگاه تعطیل است و باید کارهای ایمنی انجام شود. قطعا علت این حادثه و انفجار و گازگرفتگی در معدن در کمیسیون مربوطه و شورای اسلامی بررسی شده و مقصران قطعا تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

نیکزاد افزود: در حال حاضر عزم قوای سه گانه این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن عزیزان زندانی را نجات دهیم.

وی بیان کرد: هیئتی از مجلس و دولت در محل حادثه حضور دارند تا علاوه بر امداد رسانی، علت دقیق حادثه که آیا به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و ایمنی بوده است مشخص شود. همه این موارد بر اساس نظر کارشناسی به اطلاع مردم می رسد. تمام تاکید بر این است که دیگر شاهد اتفاقات مشابه در کشور نباشیم و این دستور اصلی کمیسیون صنایع و معادن خواهد بود.

27219

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.