افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

زندگی عجیب این زوج 50 ساله در روستایی متروکه/عکس

  • کد خبر : 372617
زندگی عجیب این زوج 50 ساله در روستایی متروکه/عکس

عشق حد و مرز نمی شناسد. فرقی نمی کند در بهترین و مجلل ترین کاخ دنیا باشد یا روستای متروکه و بدون ساکن! ارتین و سیفروسا کولومر به مدت 45 سال تنها ساکنان روستای دورافتاده لا استرلا در اسپانیا بوده اند. تنها همراهان آنها 3 سگ، 4 مرغ، یک خروس، حدود 25 گربه و چند […]







عشق حد و مرز نمی شناسد. فرقی نمی کند در بهترین و مجلل ترین کاخ دنیا باشد یا روستای متروکه و بدون ساکن!



ارتین و سیفروسا کولومر به مدت 45 سال تنها ساکنان روستای دورافتاده لا استرلا در اسپانیا بوده اند.

تنها همراهان آنها 3 سگ، 4 مرغ، یک خروس، حدود 25 گربه و چند کندو هستند. نزدیکترین شهر با منطقه ای که این زوج سالمند در آن زندگی می کنند 25 کیلومتر فاصله دارد.

تنها زندگی کردن راه عجیبی برای زندگی است، گویی آنها تنها مردم روی کره زمین هستند. اما این روستا همیشه به این ساکت نبوده است.

زمانی اینجا زندگی بود، صدها نفر، یک کلیسا، دو مدرسه و یک رستوران. در واقع La Estrella گذشته جالبی دارد و طبق افسانه ها، این روستا به طور خاص به عنوان مکانی برای زندگی معشوقه های افراد ثروتمند ساخته شده است.

زوجی که 50 سال در روستایی متروک زندگی کردند + عکس

طبق منابع متعدد، طوفان ویرانگر سال 1883 تقریباً نیمی از ساکنان را کشت و 17 خانه را به طور کامل ویران کرد.

فقط میدان شهر، بارگاه محلی، اقامتگاه کدخدا و کلیسا آسیبی ندیدند و بازماندگان بنای یادبودی برای مردگان ساختند. پس از این اتفاق، روستا جذابیت خود را از دست داد و اهالی به تدریج ترک کردند.

مارتین می‌گوید ظرف دو سال، 150200 نفر از ساکنان به‌دنبال کار برای همیشه ترک کردند. همسرم اینجا به دنیا آمده و نمی‌خواست اینجا را ترک کند، اما اگر این تصمیم به من سپرده می‌شد، مطمئناً زودتر مهاجرت می‌کردیم.

رها شده است

متاسفانه تنها فرزند این زوج در سن 12 سالگی به دلیل انسداد رگ های مغزی فوت کرد و پزشکان نتوانستند کاری برای او انجام دهند. با مرگ این کودک این زوج تنها ساکنان این روستا باقی ماندند

اگر زنده مانده بود اکنون 48 سال داشت و با پدر 79 ساله و مادر 82 ساله خود زندگی می کرد. ناگفته نماند که این روستا بدون تلفن، تلویزیون، برق و آب لوله کشی است و تنها در مواقع لزوم با ماشین قدیمی خود به نزدیک ترین شهر می روند. .

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.