افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

فروش بزرگ محصول سایپا از چهارم مهر

  • کد خبر : 372601
فروش بزرگ محصول سایپا از چهارم مهر

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز; گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد برای افزایش عرضه محصول و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش ویژه خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان دائمی طرح جوانان جمعیت ارائه دهد. و حمایت از خانواده ها و جایگزینی خودروهای فرسوده از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات این […]

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز; گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد برای افزایش عرضه محصول و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش ویژه خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان دائمی طرح جوانان جمعیت ارائه دهد. و حمایت از خانواده ها و جایگزینی خودروهای فرسوده از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت روز خودرو در بازار روز دوشنبه 11 مهر 1403 .

در این طرح فروش که از روز چهارشنبه هفته جاری (12 مهرماه) آغاز می شود، متقاضیان از ساعت 10 صبح تا تکمیل ظرفیت فرصت دارند از طریق سایت فروش آنلاین گروه سایپا به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

طرح حمایت از جمعیت، جوانان و خانواده ها به صورت پیش ثبت نام انجام می شود و پس از مشاوره، اصلاح و بررسی شرایط متقاضی توسط سازمان ثبت احوال کشور، امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

همچنین در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، در طرح پیش ثبت نام، ثبت نام انجام می شود و پس از مشاوره، بهبود و بررسی شرایط متقاضی، امکان واریز وجه برای متقاضیان فعال می شود.

توجه داشته باشید که متقاضیان می توانند جهت تسهیل در مراحل ثبت نام به آدرس مشخص شده قبل از شروع ثبت نام مراجعه و نسبت به ثبت نام یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

گفتنی است این ششمین عرضه محصول Quick GXR-L در سال جاری است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.