افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

حمایت کامالا هریس از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی

  • کد خبر : 372594
حمایت کامالا هریس از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی

کامالا هریس، نامزد ریاست جمهوری آمریکا در اولین بیانیه عمومی خود اعلام کرد که از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با “حمایت از مصرف کنندگان و سرمایه گذاران” حمایت می کند. برخی از بازیگران بازار، از جمله مدیر حقوقی Variant، می‌گویند کسانی که مخالف ارزهای دیجیتال هستند، پشت نقاب حمایت از مصرف‌کننده پنهان می‌شوند تا […]

کامالا هریس، نامزد ریاست جمهوری آمریکا در اولین بیانیه عمومی خود اعلام کرد که از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با “حمایت از مصرف کنندگان و سرمایه گذاران” حمایت می کند.

برخی از بازیگران بازار، از جمله مدیر حقوقی Variant، می‌گویند کسانی که مخالف ارزهای دیجیتال هستند، پشت نقاب حمایت از مصرف‌کننده پنهان می‌شوند تا در معرض تلاش‌هایشان برای تخریب صنعت قرار نگیرند. آنها خواستار جزئیات بیشتر در مورد سیاست های ارز دیجیتال هریس شدند.

بیانیه جدید هریس در حمایت از صنعت کریپتو

در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، کامالا هریس سرانجام اولین بیانیه عمومی خود را ارائه کرد. کامالا متعهد شد که سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال در جریان جمع‌آوری سرمایه در وال استریت تشویق کند.

هریس در جمع آوری کمک های مالی در منهتن گفت.

ما برای سرمایه گذاری در رقابت آمریکا و سرمایه گذاری در آینده آمریکا شریک خواهیم شد. در عین حال فناوری های نوآورانه ای مانند هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال ما مصرف کنندگان و سرمایه گذاران را تشویق و حمایت می کنیم.

هریس افزود:

ما با قوانین منسجم و شفاف، محیطی امن برای تجارت ایجاد خواهیم کرد. ما در نیمه هادی ها، انرژی های پاک و سایر صنایع آینده سرمایه گذاری خواهیم کرد و بوروکراسی موارد غیر ضروری را کاهش خواهیم داد.

نیمه هادی ها برای ساخت تراشه ها و پردازنده ها بسیار مهم هستند و در هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال بسیار مهم هستند.

در جای دیگر، می توانید در مورد فشار دموکرات های وال استریت به کامالا هریس برای جایگزینی روسای SEC و FTC بخوانید.

این اولین باری است که هریس از زمان انتخاب شدن به عنوان نامزد دموکرات‌های ریاست‌جمهوری، در مورد ارزهای دیجیتال اظهار نظر می‌کند. اما دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان نیز تلاش کرده است تا کاربران ارزهای دیجیتال را جذب کند.

فعالان صنعت کریپتو منتظر این لحظه بودند تا ببینند آیا کامالا هریس راه خود را از جو بایدن و تصمیمات او در مورد ارزهای دیجیتال جدا می کند یا خیر.

بازخورد فعالان بازار به بیانیه هریس

ماه گذشته، برایان نلسون، مشاور ارشد کمپین هریس، اشاره کرد که در صورت پیروزی در انتخابات نوامبر، هریس از سیاست‌های طرفدار رمزنگاری حمایت خواهد کرد. اما او گفت که صنعت نوپا به قوانین نظارتی نیز نیاز دارد.

فریار شیرزاد، مدیر سیاست گذاری کوین بیس در پستی در 22 سپتامبر گفت:

بیانیه ای که هریس منتشر کرد بسیار مهم و سازنده بود.

موضع هریس به روشنی و آینده نگری ترامپ نبود، اما موقعیت او همچنان قابل توجه است، زیرا او ارزهای دیجیتال را مهم و همسو با هوش مصنوعی می داند.

همچنین می توانید مقاله خرید همبرگر دونالد ترامپ با استفاده از بیت کوین را مطالعه کنید.

الکساندر گریو، معاون امور دولتی در شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر پارادایم، نظرات هریس را در پستی در شبکه اجتماعی X تکرار کرد. امیدوار کننده او گفت که صرف نظر از اینکه هریس یا ترامپ در انتخابات پیروز شوند، دولت بایدن باید آخرین نفری باشد که در انتخابات پیروز می شود ارزهای ضد دیجیتال است

جیک چروینسکی، مدیر حقوقی شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Variant، در پلتفرم X نوشت:

این پیشرفت است و پیشرفت خوبی است، اما “حمایت از مصرف کنندگان و سرمایه گذاران” می تواند معانی مختلفی داشته باشد.

افرادی که مخالف ارزهای دیجیتال هستند، از حمایت از مصرف کنندهآنها به عنوان ماسک استفاده می کنند تا تلاش آنها برای نابودی این صنعت مشخص نباشد.

من شخصاً مایلم جزئیات بیشتری در مورد سیاست های مربوط به کریپتو ببینم.

رقابت برای حمایت از ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارشی که ماه گذشته توسط گروه Public Citizen منتشر شد، موضوع ارزهای دیجیتال به یکی از موضوعات تبلیغات انتخاباتی تبدیل شده است. زیرا شرکت‌های ارزهای دیجیتال آمریکایی از جمله کوین‌بیس، ریپل و جمینی حدود ۱۲۰ میلیون دلار برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۲۴ هزینه کرده‌اند.

ترامپ چهار مجموعه NFT منتشر کرده است، از پلتفرم رمزنگاری خانواده‌اش حمایت کرده و شخصاً صنعت ارزهای دیجیتال را پذیرفته است.

او این قول را داد رئیس ارزهای دیجیتال و گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را اخراج خواهد کرد. نهادی که اقدامات متعددی را علیه برجسته‌ترین بازیکنان ارز دیجیتال ایالات متحده انجام داده است.

بر اساس داده های FiveThirtyEight، هریس و ترامپ در نظرسنجی های ملی بسیار به هم نزدیک هستند و هریس تنها 2.9 درصد از ترامپ پیشی گرفته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-23 12:17:24

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.