افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

ماجرای انتقال مخفیانه و جنجالی بازیکن استقلال به پرسپولیس + فیلم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 372587
ماجرای انتقال مخفیانه و جنجالی بازیکن استقلال به پرسپولیس + فیلم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ناصری یکی از چهره های خاص فوتبال و فوتسال ایران است. این در ممنوعیت بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران هم تجربه بازی در سطح اول فوتبال ایران با تیم استقلال و هم تجربه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد. در دوره بین این دو باشگاه تفاهم […]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ناصری یکی از چهره های خاص فوتبال و فوتسال ایران است. این در ممنوعیت بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران هم تجربه بازی در سطح اول فوتبال ایران با تیم استقلال و هم تجربه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس را دارد.

در دوره بین این دو باشگاه تفاهم نامه من رضا ناصری برای فسخ قرارداد و تفاهم نامه از استقلال به پرسپولیس پیوست. جالب اینکه او این انتقال را در سکوت کامل انجام داد و یک بار مردم متوجه شدند که او با پیراهن پرسپولیس وارد زمین شده است!

رضا ناصری که اکنون به عنوان مربی فعالیت می کند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر، از دوران حضورش در فوتبال و واکنش های پس از انتقالش از استقلال به پرسپولیس خبرهای جالبی را بیان کرد. انتقال آن که در اوایل دهه 80 از استقلال به پرسپولیس انجام شد با رقمی 25 میلیون تومانی رقم عجیب و دیوانه کننده آن زمان انجام شد.

حضور در جام باشگاه های آسیا با استقلال

رضا ناصری که چند سالی است بازی می کند، درباره شروع فوتبالش گفت: مثل خیلی از فوتبالیست های گذشته فوتبال را در زمین های خاکی شروع کردم. در تیم های ملی فوتبال فتح، پاس، پارس خودرو، ملوان، ارتش بازی کردم و افتخار حضور در تیم استقلال در جام باشگاه های آسیا را داشتم که در کنار وحید شمسایی بازی کردم.

تفاهم استقلال و پرسپولیس را خراب کردم!

رضا ناصری درباره اتفاقی که باعث شد از فوتبال به فوتسال روی بیاورد گفت: بعد از حضور در جام باشگاه های آسیا با استقلال وارد فوتسال شدم. اما چون اعتماد به نفسم را احساس کردم بخواب او استفاده کرد، در حالی که دو باشگاه توافق کرده بودند بازیکنی را حذف نکنند، من به پرسپولیس رفتم.

در آن سال ها بین مربیان استقلال و پرسپولیس توافق شد که این دو باشگاه از یکدیگر بازیکن نگیرند اما انتقال من به پرسپولیس باعث شد این توافق حذف شود. این انتقال در آن سال سر و صدای زیادی به پا کرد و رسانه ها در حدی به آن پرداختند که برای من باورنکردنی بود و سپس قرارداد عدم انتقال این بازیکن به هم خورد.

باید حرفه ای فکر کرد.

به عنوان یک بازیکن باید حرفه ای فکر کنید. بسیاری از مردم نمی دانند که ما یک بخش هواداران و یک بخش بازیکن داریم. من می توانم طرفدار یک تیم باشم و تیمم را دوست داشته باشم و برای تماشای بازی های آن تیم به استادیوم بروم. اما وقتی بازیکن می شوم باید حرفه ای فکر کنم. مثلاً اگر من طرفدار تیمی باشم که پاس می دهد و تیمی که پاس می دهد طرفدار گل هم باشد. ممنوعیت به عنوان یک بازیکن نمی توانم برای گل صبر کنم. ممنوعیت به این تیم پاس بده تا بتوانم به تیم محبوبم بروم. این یک تصمیم حرفه ای است.

گاهی اوقات می بینیم که بازیکنان مصاحبه می کنند و می گویند طرفدار کدام تیم هستند. اما این موضوع طرفداران را تحریک می کند. اگر تیمم مرا انتخاب نکند و به عنوان بازیکن باقیمانده قرار ندهد و تنها گزینه من تیم رقیب باشد، نمی توانم بیرون بمانم.

با استقلال سرسختانه به پرسپولیس رفتم.

رضا ناصری درباره دلیل انتقالش از استقلال به پرسپولیس نیز گفت: لجبازی بود. در آن دوره قرار بود به یکی از تیم های لیگ ایتالیا بروم اما باشگاه استقلال رضایت نامه ای به من نداد. قراردادم با تیم فوتسال استقلال به پایان رسیده بود و «رونالد کخمرا دید و این را گفت. ژلر من می خواهم در آن دوره پرویز برومند هم در استقلال بود که بیرون و در خانه ماند ممنوعیت سلام تیم هادی طباطبایی و مسعود قاسمی قرار بود راهی جام ملت های آسیا شود.

صداقت من مورد سوء استفاده قرار گرفت

ناصری در ادامه به تشریح اتفاقی که برایش افتاد گفت: قراردادم با استقلال تمام شده بود و آقای مرتضی کامرانی کاغذی جلوی من گذاشت و به من گفت که باید امضا کنم که از فوتسال به فوتبال رفته است. شناسه و AFC شکایت نخواهد کرد. من هم قرارداد را امضا کردم و بعد وقتی رضایت نامه خواستم به من گفتند سه ساله قرارداد داری. در آن دوره از اعتماد من سوء استفاده و آنها با من صادقانه رفتار نکردند. من هم جوان بودم و دنبال اسم بودم و گفتم از تیم می روم. پرسپولیس هم دنبال من بود و آقای غمخوار گفت بیا هر چه می خواهی به تو می دهم و از این انتقال پول زیادی گرفتم.

داستان انتقال مخفیانه.

این در ممنوعیت وی در خصوص جزییات انتقالش از استقلال به پرسپولیس گفت: این انتقال کاملا مخفیانه انجام شد و در یکی از دیدارهای پرسپولیس مقابل شهید منصوری قرچک بدون اینکه کسی از این انتقال اطلاعی داشته باشد با تی شرت وارد زمین شدم. پرسپولیس که تنها در آن زمان مورد توجه مردم قرار گرفت. تکان خوردند و سر و صدای زیادی به پا شد.

وی ادامه داد: واکنش ها به این انتقال وحشتناک بود. در آن زمان فارسی داشت و در یک بازی در شهر قم تماشاگران آنها فریاد می زدند “ناصری بیا پول بگیر” و بعد از بازی ماشین مرا خرد کردند. این حجم از واکنش برای من عجیب بود. فکر نمی کردم اینقدر جلب توجه کند. یادم هست 4، 5 سال به هواداران استقلال فحش دادم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.