افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

1726 تن آرد در شهرستان های زنجان توزیع شد

  • کد خبر : 372553
1726 تن آرد در شهرستان های زنجان توزیع شد

به گزارش خبرآنلاین از زنجان، ولی اله زمانی گفت: این میزان آرد در قالب 43 هزار و 15 کیسه 40 کیلوگرمی در بین روستاهای فاقد واحدهای نانوایی استان توزیع شد.وی با بیان اینکه آرد خام روستایی در 2 فاز 6 ماهه تخصیص می یابد، تصریح کرد: تامین و توزیع آرد خام روستایی برای حدود 289 […]

به گزارش خبرآنلاین از زنجان، ولی اله زمانی گفت: این میزان آرد در قالب 43 هزار و 15 کیسه 40 کیلوگرمی در بین روستاهای فاقد واحدهای نانوایی استان توزیع شد.
وی با بیان اینکه آرد خام روستایی در 2 فاز 6 ماهه تخصیص می یابد، تصریح کرد: تامین و توزیع آرد خام روستایی برای حدود 289 روستای فاقد نانوایی با جمعیت 10.25 نفر در استان زنجان انجام شد.
یکبار به یاد می آوریم: این آرد بر اساس فهرست اسامی مصوب شورای اسلامی روستا، مرکز بهداشت و فرمانداران استان بین اهالی این روستاها توزیع می شود.
وی گفت: نمایندگان معتمد روستاهای استان برای دریافت این آرد در 2 دوره 6 ماهه اول و دوم به اداره کل غلات و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می کنند.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان همچنین افزایش میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: 90 میلیارد و 360 میلیون ریال از قیمت خرید تضمینی گندم در سه سال گذشته پرداخت شده است. به 44 هزار و 280 گندمکار در استان که به طور میانگین برای هر نفر بیش از 2 میلیارد ریال است.
وی زمانی گفت: در این مدت 369 هزار تن گندم خریداری شده در استان برای استحصال آرد به کارخانه های آرد استان و سایر نقاط کشور منتقل شد.
وی افزود: 256 هزار تن گندم نیز به سایر استان ها ارسال شد که بیش از نیاز استان بود.

اجرای طرح ایزولاسیون فیدر برق کارخانه های آرد استان زنجان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طبق پیگیری های انجام شده طرح جداسازی فیدرهای برقی برخی کارخانه های آرد در استان زنجان انجام شد.
وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به لزوم تامین امنیت غذایی پایدار شهروندان زنجانی، با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، امکان تامین برق و جداسازی فیدرهای برخی از کارخانه های آرد وجود دارد. ارائه شد.
وی با تاکید بر اینکه قطع زنجیره تامین و زنجیره تولید گندم، آرد و نان قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: تجهیز کارخانه های آرد استان به دستگاه های تولید برق اضطراری از نقطه نظر غیرفعال از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. دفاعی و یکی از اولویت های اصلی و اساسی استان و این مجموعه محسوب می شود.
این مسئول گفت: بنابراین هرگونه احتمال قطعی برق به ویژه در ایام پرمصرف سال (حوادث غیر مترقبه) از یک سو و حساسیت شدید زنجیره تامین، تامین و تولید آرد و نان شهروندان، در از سوی دیگر اهمیت موضوع را دو چندان می کند.
زمانی گفت: بر این اساس سیلوی غدیر زنجان در سال 1402 به دیزل ژنراتور 350 مجهز و به بهره برداری رسید.
وی افزود: هدف از اجرای موارد فوق تضمین زنجیره تامین، تامین و توزیع گندم، آرد و نان برای شهروندان استان و در صورت بروز حوادث احتمالی و بلایای طبیعی و غیرطبیعی می باشد. برای تامین مواد اولیه مشکلی نداشته باشد.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.