افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

تهیه کوکو گیاهی با بهترین روش / طعم عالی این کوکو را با هیچ چیز عوض نمی کنید

  • کد خبر : 372544
تهیه کوکو گیاهی با بهترین روش / طعم عالی این کوکو را با هیچ چیز عوض نمی کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- وقتی از پرطرفدارترین غذاها پرسیده می شود، احتمالاً می گویید سوپ برنج و سبزی یا مثلاً پلو زرشک با مرغ، شاید بگویید کتلت یا آبگوشت، اما احتمالاً یادتان نمی رود اسم آن را ذکر کنید. کوکو سبزی! اما باید بگوییم که نارگیل سبزی یکی از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- وقتی از پرطرفدارترین غذاها پرسیده می شود، احتمالاً می گویید سوپ برنج و سبزی یا مثلاً پلو زرشک با مرغ، شاید بگویید کتلت یا آبگوشت، اما احتمالاً یادتان نمی رود اسم آن را ذکر کنید. کوکو سبزی! اما باید بگوییم که نارگیل سبزی یکی از غذاهای پرطرفدار در بین ایرانیان است و این را می توان از حضور این غذای سریع و ساده اما بسیار خوش طعم بر سر سفره میهمانان در مواقع متعدد فهمید.

نارگیل سبزی یک غذای ساده محسوب می شود، اما اگر با رعایت نکاتی تهیه شود طعم بسیار خوبی دارد و می تواند یک ناهار یا شام فوق العاده باشد. در این مطلب طرز تهیه سبزی نارگیل را به بهترین شکل به شما آموزش می دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه کاکائو گیاهی

نارگیل سبزی 400 گرم

تخم مرغ 5 تا 6 عدد

نصف پیمانه گردوی خرد شده

زرشک نصف پیمانه

نمک و فلفل سیاه به میزان دلخواه

روغن به میزان لازم

*برای 400 گرم برگ نارگیل که برای 3 یا 4 نفر کافی است به 120 گرم شوید، 90 گرم برگ نارگیل، 70 گرم گشنیز، 70 گرم جعفری، 50 گرم پیازچه و 3 حبه سیر نیاز داریم.

personal-sabzii-2

طرز تهیه کاکائو گیاهی

مرحله اول

برگ های کوکویا را بشویید و وقتی آب آن تا حدی خشک شد، ساتوری را خرد کنید. سبزیجات را در یک بشقاب عمیق بریزید و با تخم مرغ و ادویه مخلوط کنید تا تخم مرغ کاملا باز شود و حجم مواد زیاد شود.

مرحله دوم

حالا یک ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. سپس کمی روغن روی آن بمالید و بگذارید داغ شود. حالا نیمی از مایه کوکوی گیاهی را داخل تابه بریزید و با پشت قاشق مایه کوکو را به طور یکنواخت روی سطح تابه پخش کنید.

مرحله سوم

در این مرحله گردوی خرد شده و زرشک شسته شده را روی سطح کوکو بریزید و سپس بقیه مخلوط کوکو سبزی را به تابه اضافه کنید و سطح آن را با پشت قاشق صاف کنید تا زرشک و گردو زیر کوکو قرار گیرند. . مخلوط کردن

personal-sabzii-5

مرحله چهارم

آن را در تابه بریزید و حرارت را کم کنید. 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا یک طرف کوکو بپزد و سرخ شود. بعد از این مدت با کارد یا کاردک کوکو را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید و کوکو را برگردانید تا طرف دیگر آن نیز سرخ شود.

مرحله پنجم

وقتی نارگیل سبزی دو طرف سرخ شد آن را در بشقاب مورد نظر قرار دهید و با نان تازه سرو کنید. نوشیدنی

personal-sabzii-3

نکاتی برای پخت سبزی نارگیل

– می توانید زرشک شسته شده را در کره کمی تفت دهید سپس وسط کوکو قرار دهید. ریختن زرشک در لایه میانی کاکائو از سوختن آن جلوگیری می کند.

– اگر سیر تازه در بازار موجود است، سیر خشک شده را با یک گیاه سیر تازه جایگزین کنید.

– می توانید نارگیل سبزی را در قالب هم درست کنید.

اگر به آشپزی علاقه دارید صفحه آشپزی سایت شایانوز را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.